Browsing by Keywords customer satisfaction


Showing results 1 to 11 of 11
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2006 A survey of customer retention in the New Zealand banking industry Gan, Ch.; Cohen, D.; Clemes, M.D.; Chong, E. Article -557024573 -1813977459
2023 Analysing Customer Loyalty, Customer Satisfaction and Service Quality at DLF Mall of India Sao, A.; Kumar, A.; Bapat, G.; Khan, M.S.; Singh, S. Article 1210 2274
2022 The Effect of Digital Marketing Strategy on Customer and Organizational Outcomes Aityassine, F.L.Y.; Al-Ajlouni, M.M.; Mohammad, A. Article 7175304 20069111
2019 Fostering Employee’s Service Quality and Customer Satisfaction: Evidence from Emerging Pakistan Muneeb, F.M.; Chughtai, M.S.; Anjum, U.; Ma, J. Article -983323374 2113143074
2020 Hotel Marketing Policy: Role of Rating in Consumer Decision Making Bacik, R.; Fedorko, R.; Gavurova, B.; Olearova, M.; Rigelsky, M. Article 391819770 1638269750
2023 The Mediating Role of Firm Prestige in the Relationship between Perceived Quality and Behaviour Intention in Customer Cafeteria Experiences Samsa, C. Article 4787 2578
2016 The effect of service contact personnel attributes on customer satisfaction and purchase intention Bashi, S.G.; Hanzaee, K.H.; Nikoumaram, H. Article 5620370 13043090
2006 Дослідження збереження клієнтської бази в банківській індустрії Нової Зеландії Ген, К.; Кохен, Д.; Клемес, Майкл Д.; Чонг, Е. Article 2134372 629214
2007 Збереження клієнтської бази банками Нової Зеландії Кохен, Д.; Ган, Крістофер; Ау Йонг, Х.Х.; Чонг, Е. Article 17288 60189
2013 Конкурентоспроможність підприємства і її взаємозв'язок з якістю продукції Dehtiarenko, Oleksandr Hryhorovych Article 10360733 1810959
2013 Побудова ефективної системи управління якістю органу сертифікації на основі моделі якості сертифікаційних послуг та моделі визначення рівня задоволеності замовника Віткін, Л.; Хімічева, Г.І. Article 6346758 1041657