Просмотр по ключевому слову customer satisfaction


Показаны результаты 1 - 11 из 11
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2006 A survey of customer retention in the New Zealand banking industry Gan, Ch.; Cohen, D.; Clemes, M.D.; Chong, E. Article 1323838610 719983901
2023 Analysing Customer Loyalty, Customer Satisfaction and Service Quality at DLF Mall of India Sao, A.; Kumar, A.; Bapat, G.; Khan, M.S.; Singh, S. Article 1687474 3185764
2022 The Effect of Digital Marketing Strategy on Customer and Organizational Outcomes Aityassine, F.L.Y.; Al-Ajlouni, M.M.; Mohammad, A. Article 1682136692 1847428950
2019 Fostering Employee’s Service Quality and Customer Satisfaction: Evidence from Emerging Pakistan Muneeb, F.M.; Chughtai, M.S.; Anjum, U.; Ma, J. Article -2046462850 -1669174435
2020 Hotel Marketing Policy: Role of Rating in Consumer Decision Making Bacik, R.; Fedorko, R.; Gavurova, B.; Olearova, M.; Rigelsky, M. Article 1189180 319127989
2023 The Mediating Role of Firm Prestige in the Relationship between Perceived Quality and Behaviour Intention in Customer Cafeteria Experiences Samsa, C. Article 74588452 128143898
2016 The effect of service contact personnel attributes on customer satisfaction and purchase intention Bashi, S.G.; Hanzaee, K.H.; Nikoumaram, H. Article 161721977 212498469
2006 Дослідження збереження клієнтської бази в банківській індустрії Нової Зеландії Ген, К.; Кохен, Д.; Клемес, Майкл Д.; Чонг, Е. Article 35470927 36814504
2007 Збереження клієнтської бази банками Нової Зеландії Кохен, Д.; Ган, Крістофер; Ау Йонг, Х.Х.; Чонг, Е. Article 194651 515457
2013 Конкурентоспроможність підприємства і її взаємозв'язок з якістю продукції Dehtiarenko, Oleksandr Hryhorovych Article 574943173 636145126
2013 Побудова ефективної системи управління якістю органу сертифікації на основі моделі якості сертифікаційних послуг та моделі визначення рівня задоволеності замовника Віткін, Л.; Хімічева, Г.І. Article 133179796 42885427