Browsing by Keywords target audience


Showing results 1 to 13 of 13
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2020 Peculiarities of innovations implementation on the Ukrainian brand example Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Вода, Ганна Миколаївна; Вода, Анна Николаевна; Voda, Hanna Mykolaivna; Кадуріна, Світлана Василівна; Кадурина, Светлана Васильевна; Kadurina, Svitlana Vasylivna; Tsunenko Anna, Article 5 1
2016 SMM – перспективний напрямок Інтернет-маркетингу Герасимяк, Н.В.; Лук'яненко, Д.В. Conference Papers 157 201
2015 Stickers as effective means of advertising Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Чикалова, А.С. Article 262 156
2019 Задоволеність цільової аудиторії рекламних комунікацій як чинник соціалізації Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 18 16
2017 Медіапланування: класифікація показників Крепак, А.С. Article 191 182
2016 Міжмовна омонімія у вивченні української мови як іноземної слов'янської Лєсная, Г.М. Conference Papers 118 110
2012 Особливості формування та просування дитячого бренда Шубін, Олександр Олександрович; Кривоніс, Аліна Олександрівна Article 1015 878
2016 Проблеми класифікації маркетингових Інтернет-комунікацій Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Saher, Liudmyla Yuriivna Conference Papers 172 135
2020 Удосконалення маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ресторану "Crocodile") Рудика, М.С. Bachelous Paper 88 62
2014 Урахування демографічного фактору при визначенні впливу реклами на цільову аудиторію Іванова, Т.Є. Conference Papers 466 400
2014 Финансовое планирование как ключевой критерий эффективности процесса сегментации и позиционирования продуктов быстрого приготовления Шубин, А.А.; Митяева, Т.Л. Article 1657 1098
2020 Формування «сustomer journey map» на прикладі освітніх послуг Федін, П.В. Bachelous Paper 10 1
2019 Цифровий маркетинг сфери послуг Канівець, І.В. Masters thesis 295 283