Browsing by Keywords target audience


Showing results 1 to 20 of 24
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2020 Peculiarities of innovations implementation on the Ukrainian brand example Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Вода, Ганна Миколаївна; Вода, Анна Николаевна; Voda, Hanna Mykolaivna; Кадуріна, Світлана Василівна; Кадурина, Светлана Васильевна; Kadurina, Svitlana Vasylivna; Tsunenko Anna, Article 315235 656902
2022 Propaganda and PR in social networs as an element of anti-crisis marketing or certain territories Yasnikovski, Adam Marian; Rosokhata, Anna Serhiivna; Reva, A.S. Article 181612313 352986735
2016 SMM – перспективний напрямок Інтернет-маркетингу Герасимяк, Н.В.; Лук'яненко, Д.В. Conference Papers 59523865 122428585
2015 Stickers as effective means of advertising Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Чикалова, А.С. Article 183479244 309060987
2023 Using marketing technologies to promote healthy lifestyles among various segments of people Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Kazymirova, V. Article 337 166
2020 Using social media platforms to create and develop business projects Pokhylko, Svitlana Vasylivna; Eremenko, A. Conference Papers 163789 269873
2019 Задоволеність цільової аудиторії рекламних комунікацій як чинник соціалізації Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 231872945 596021354
2023 Маркетингові стратегії стимулювання попиту на ринку фотопослуг Пономаренко, А.А. Bachelous Paper 4087 8344
2017 Медіапланування: класифікація показників Крепак, А.С. Article 1957950681 -1159217907
2016 Міжмовна омонімія у вивченні української мови як іноземної слов'янської Лєсная, Г.М. Conference Papers 2459783 3391448
2023 Особливості сучасних рекламних текстів у соціальних мережах Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -1543923282 -1566591896
2012 Особливості формування та просування дитячого бренда Шубін, Олександр Олександрович; Кривоніс, Аліна Олександрівна Article 297842696 607302010
2016 Проблеми класифікації маркетингових Інтернет-комунікацій Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Saher, Liudmyla Yuriivna Conference Papers 11541055 17939321
2021 Розвиток рекламного менеджменту шляхом використання інтернет-ресурсу (на прикладі туристичного оператора «Join UP!») Торяник, Я.С. Bachelous Paper 203582831 944472173
2022 Розвиток спортивної індустрії: маркетингові аспекти Minchenko, Mariia Hennadiivna; Boiko, Anton Oleksandrovych; Доценко, А.В.; Minchenko, Maksym Volodymyrovych Article 1440685 2331235
2022 Соціально-психологічні аспекти авторських матеріалів франчайзингових видань: механізми, функції, способи реалізації Sadivnycha, Maryna Volodymyrivna PhD Thesis -684581270 1672956648
2023 Стратегія просування бренду Helium в соціальних мережах Ширшонкова, А.Р. Masters thesis 10 11
2023 Таргетована реклама у соціальних мережах: сутність та основні терміни Krykunenko, Oleksii Oleksandrovych Conference Papers 1000 1542
2020 Удосконалення маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ресторану "Crocodile") Рудика, М.С. Bachelous Paper -1542753161 -569620043
2014 Урахування демографічного фактору при визначенні впливу реклами на цільову аудиторію Іванова, Т.Є. Conference Papers 8642656 13125303