Search


Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 68
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2024 Image of Higher Education Institutions: Main Components and Determinants Solodovnikov, Serhii Mykolaiovych; Bondarenko, Alla Fedorivna; Zhytar, M. Article 220 177
2019 Research on the influence of social media on generation Y consumer purchase decisions Davidaviciene, V.; Meidute-Kavaliauskiene, S.; Paliulis, R. Article 1712843232 -13728132
2013 Маркетингові комунікаційні практики громадських організацій із запобігання торгівлі людьми Борисова, Т.М. Article 999345122 -268645038
2017 Marketing audit of innovation activity of enterprises: theoretical and methodical approach Balyk, U.; Kolisnyk, M. Article -1154795220 -1912744075
2019 Marketing and Management of Credit Portfolio of a Commercial Bank: Data of Economic and Statistical Analysis of Basic Parameters of Credit Tykhenko, Volodymyr Serhiiovych; Andros, S.; Novak-Kalyayeva, L. Article -179990362 -1008058790
2013 Ідентифікація соціально-управлінських пріоритетів через зміну позиції маркетолога в організаційних системах бізнесу Лилик, І.В. Article 223029641 106481661
2014 To the question of effective marketing innovation and investment projects choice in the engineering industry Sokolova, L.V.; Veriasova, G.M.; Sokolov, O.Y. Article -674206506 1843739196
2019 Brand loyalty of Higher Education Institutions Abbas, S.A. Article -1864151122 -852199113
2018 Innovation marketing to enhance competitiveness: case of Armenia and Ukraine Isahakyan, Sh.; Shkarupa, Olena Vasylivna Article -1446499979 1008177354
2014 Characteristics of marketing of industrial innovations in the region Zabarna, E.M. -1141453506 -1499679607