Search


Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 71
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2013 Ідентифікація соціально-управлінських пріоритетів через зміну позиції маркетолога в організаційних системах бізнесу Лилик, І.В. Article 444067667 106481661
2019 Marketing and Management of Credit Portfolio of a Commercial Bank: Data of Economic and Statistical Analysis of Basic Parameters of Credit Tykhenko, Volodymyr Serhiiovych; Andros, S.; Novak-Kalyayeva, L. Article 809227744 861856885
2014 To the question of effective marketing innovation and investment projects choice in the engineering industry Sokolova, L.V.; Veriasova, G.M.; Sokolov, O.Y. Article 2131785524 -319442606
2019 Branding Initiatives in Higher Educational Institutions: Current Issues and Research Agenda Alam, Muhammad Intisar; Faruq, Mohammad Omar; Alam, Mohammad Zahedul; Gani, Mohammad Osman Article 1965814516 961358856
2020 Analysing the Demand of Agritourism for International Tourist in Armenia Tovmasyan, G.; Avetisyan, S.; Tatosyan, K.; Mirijanyan, L.; Galustyan, I.; Rushanyan, A. Article 2071460360 -51770186
2016 Studying the role of marketing mix on performance of leasing service providers firms (case: Ghadir leasing company) Mohsenidoust, F.; Amini, S.Z. Article 1071332678 -838462110
2012 Мотиваційна складова збалансованої системи показників промислового підприємства Фаізова, С.О. Article 127693755 39483065
2016 Market segmentation and eliciting tourists’ motives for visiting the Czech Republic Valentova, J.; Abrham, J. Article 924369357 848063223
2011 Механізм оцінки маркетингової стратегії Квятковська, Любов Абрамівна; Квятковская, Любовь Абрамовна; Kvyatkovska, Liubov Abramivna Article -1178835399 17177275
2020 Interconnection of Consumer Behaviour of Different Generations and Marketing Strategy of a Football Club – Experience in Slovakia Zsigmond, T.; Korcsmáros, E.; Machová, R.; Šeben, Z. Article -6778264 804232605