Search



Clear search fields
Showing results 40 to 60 of 68
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Gamification as a new trend in marketing Widawska-Stanisz, A. Article -1022474676 -199820919
2014 Методичні основи дослідження поведінки споживачів у сфері освітніх послуг Жарська, І.О. Article -685234732 974996195
2014 Social media as a new channel for company communication on the example of clothing company Agnieszka, W.-S. Article 629530116 1366193284
2014 Characteristics of marketing of industrial innovations in the region Zabarna, E.M. -1721547846 2074271400
2014 The development of internet advertisement in Poland throughout recent years Kisiolek, A. Article 1440167295 -1162891694
2013 Ідентифікація соціально-управлінських пріоритетів через зміну позиції маркетолога в організаційних системах бізнесу Лилик, І.В. Article 39262682 6583263
2013 Маркетингові комунікаційні практики громадських організацій із запобігання торгівлі людьми Борисова, Т.М. Article -1939398050 -1636741088
2013 Механізм управління екологічною безпекою економічних систем на засадах маркетингу Кучмійов, А.В. Article 273566961 279834430
2013 Холістичний маркетинг і його значення у функціонуванні вищого навчального закладу Чайка, І.П. Article 10922059 7822266
2013 Оцінювання рівня освоєння природно-ресурсного потенціалу бальнеологічних курортів Добуш, Ю.Я. Article 54818841 76059442
2013 Інформаційні системи й технології в системі маркетингу залізничного транспорту Жарська, І.О. Article 1702037706 2009964317
2013 Аналіз ефективності економічного прикордонного співробітництва України на прикладі Сумської області та місце маркетингу інновацій у ньому Frolov, Serhii Mykhailovych; Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Oliinyk, Viktor Mykhailovych Article -221419416 -843835284
2012 Маркетинг комерціалізації результатів інноваційної діяльності в промисловості Калиниченко, Максим Петрович Article -626414376 1465702152
2012 Мотиваційна складова збалансованої системи показників промислового підприємства Фаізова, С.О. Article 11790690 16172252
2012 Перспективи використання маркетингових інструментів у галузі охорони здоров’я України Овсянецька, Ольга Ярославівна Article 989968665 1869314609
2012 Особливості оцінювання економічної ефективності прийомів управління і маркетингу Дайновський, Ю.А. Article 575539481 300686320
2012 Стратегії позиціонування у теорії маркетингу Примак, Тетяна Олександрівна Article -1311628327 2061078224
2011 Маркетингова інтеграція інноваційного процесу на основі концепції життєвого циклу товару Рассихіна, Вікторія Євгенівна; Рассихина, Виктория Евгеньевна; Rassykhina, Victoriia Yevhenivna; Мартинова, Ольга Валентинівна; Мартынова, Ольга Валентиновна; Mаrtynova, Olha Valentynivna Article 641960768 174755691
2011 Theoretical Framework for the effect of gender on customer behaviour Melnyk, V. Article 19149027 24522940
2011 Маркетингові диференціатори інноваційності і їх використання при формуванні стратегії підприємства Криковцева, Ніна Олександрівна; Криковцева, Нина Александровна; Krikovtseva, Nina Oleksandrivna Article 186344517 37366286