Просмотр по ключевому слову маркетинговые коммуникации


Показаны результаты 1 - 20 из 76
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2019 Company’s image and greenwashing in the framework of green investment concept Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Liulov, Oleksii Valentynovych; Chygryn, Olena Yuriivna Article 1475034055 -353977572
2021 Creative as a determinant of the marketing communication tools development Rosokhata, Anna Serhiivna; Nesterenko, Volodymyr Ivanovych; Kropyva, Viacheslav Viktorovych Conference Papers 3125717 4083342
2014 Formation of brand-focused communication management system of industrial enterprise Ivashova, Nadiia Vasylivna Article 138743909 233073558
2016 Involvement of an enterprise-consumer in the decision-making process: approaches, definitions, factors and structure of formation Troian, Mariia Yuriivna; Prokopenko, Olha Volodymyrivna Article 24307842 6626955
2023 Peculiarities of marketing communications in the management system of higher education institutions Kaliuzhna, S.R.; Smolennikov, Denys Olehovych Conference Papers 5715 4614
2014 PR в системі маркетингових комунікацій: основні функції Podliniaieva, Iryna Vladyslavivna Conference Papers 428230516 604375990
2016 PR як складова комплексу маркетингових комунікацій, його сутність та зміст Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Меркун, І.В. Conference Papers 7064620 12749502
2021 Promotion tools in small and medium enterprises: bibliometric analysis Makerska, V. O.; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna Article 844402320 -1092705932
2020 Social marketing communications for blood donors retention Khomenko, Liliia Mykolaivna Conference Papers -1908569248 -1913018399
2012 Social-media platforms and its effect on digital marketing activities Lesidrenska, Svetlana; Dicke, Philipp Article -1747154354 -546474468
2014 Stakeholder’s expectations and objectives of the sport club in the context of marketing activities Kowalski, S. Article 7173719 15850207
2017 Sustainability information disclosure as an instrument of marketing communication with stakeholders: markets, social and economic aspects Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Makarenko, Inna Oleksandrivna; Sirkovska, N. Article -1689239973 -1469965751
2012 The communications model of using social network by sports clubs Kowalski, S. Article -827171629 1201769790
2009 Аналіз методів визначення бюджету маркетингових комунікацій банківських операцій Гузь, М.М. Conference Papers 60199 42214
2015 Аналіз практичного використання сучасних інтернет-технологій як засобу маркетингових комунікацій у сфері В2В та В2С Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Корінченко, Д.В. Article 334688650 2138044579
2014 Вибір маркетингової стратегії синтезованих комунікацій промислового підприємства Tymokhina, Yana Oleksandrivna Conference Papers 1476597877 -199127458
2016 Використання бенчмаркінгу в реалізації маркетингу освітніх послуг вищими навчальними закладами України Охріменко, Г.В. Article -318758035 -1323892355
2019 Використання неякісної реклами як одна з причин фіаско стратегії маркетингових комунікацій Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Писаренко, К.О. Conference Papers 438763 1163997
2011 Вплив мотиваційних факторів на поведінку клієнта банку Гузь, М.М. Conference Papers 86723660 118301757
2012 Вплив інструментів маркетингових комунікацій на показники діяльності банку Радченко, О.В. Article 1811471 2387490