Browsing by Keywords маркетинговые коммуникации


Showing results 1 to 20 of 76
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2019 Company’s image and greenwashing in the framework of green investment concept Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Liulov, Oleksii Valentynovych; Chygryn, Olena Yuriivna Article 1998886999 -1385932223
2021 Creative as a determinant of the marketing communication tools development Rosokhata, Anna Serhiivna; Nesterenko, Volodymyr Ivanovych; Kropyva, Viacheslav Viktorovych Conference Papers 2236944 4083341
2014 Formation of brand-focused communication management system of industrial enterprise Ivashova, Nadiia Vasylivna Article 94057083 188386734
2016 Involvement of an enterprise-consumer in the decision-making process: approaches, definitions, factors and structure of formation Troian, Mariia Yuriivna; Prokopenko, Olha Volodymyrivna Article 3038479 3090772
2023 Peculiarities of marketing communications in the management system of higher education institutions Kaliuzhna, S.R.; Smolennikov, Denys Olehovych Conference Papers 1167 1329
2014 PR в системі маркетингових комунікацій: основні функції Podliniaieva, Iryna Vladyslavivna Conference Papers 115449530 186989463
2016 PR як складова комплексу маркетингових комунікацій, його сутність та зміст Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Меркун, І.В. Conference Papers 5684816 7230294
2021 Promotion tools in small and medium enterprises: bibliometric analysis Makerska, V. O.; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna Article 1077823820 922777406
2020 Social marketing communications for blood donors retention Khomenko, Liliia Mykolaivna Conference Papers 550181244 -484319648
2012 Social-media platforms and its effect on digital marketing activities Lesidrenska, Svetlana; Dicke, Philipp Article -393650306 1659218137
2014 Stakeholder’s expectations and objectives of the sport club in the context of marketing activities Kowalski, S. Article 5755956 5841001
2017 Sustainability information disclosure as an instrument of marketing communication with stakeholders: markets, social and economic aspects Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Makarenko, Inna Oleksandrivna; Sirkovska, N. Article -1433487902 -1654820633
2012 The communications model of using social network by sports clubs Kowalski, S. Article -1585447483 -2083127634
2009 Аналіз методів визначення бюджету маркетингових комунікацій банківських операцій Гузь, М.М. Conference Papers 30940 42212
2015 Аналіз практичного використання сучасних інтернет-технологій як засобу маркетингових комунікацій у сфері В2В та В2С Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Корінченко, Д.В. Article 1970244026 23817787
2014 Вибір маркетингової стратегії синтезованих комунікацій промислового підприємства Tymokhina, Yana Oleksandrivna Conference Papers 135044066 -199018589
2016 Використання бенчмаркінгу в реалізації маркетингу освітніх послуг вищими навчальними закладами України Охріменко, Г.В. Article -1872955272 -928368076
2019 Використання неякісної реклами як одна з причин фіаско стратегії маркетингових комунікацій Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Писаренко, К.О. Conference Papers 331671 726551
2011 Вплив мотиваційних факторів на поведінку клієнта банку Гузь, М.М. Conference Papers 58530773 118301757
2012 Вплив інструментів маркетингових комунікацій на показники діяльності банку Радченко, О.В. Article 951934 1527956