Просмотр по ключевому слову advertising communications


Показаны результаты 1 - 11 из 11
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2017 Гендерні ролі у сучасних рекламних комунікаціях як чинник соціалізації Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -1614389740 -1629455106
2019 Задоволеність цільової аудиторії рекламних комунікацій як чинник соціалізації Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 1247991875 1221001440
2018 Нейромаркетинг – методи впливу Булітко, І.І.; Жаден, С.О.; Пригара, І.О. Conference Papers 169708075 177685821
2018 Політична реклама як чинник соціалізації у сучасному суспільстві Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -392424149 -523098854
2017 Ребрендинг як засіб конструювання рекламних комунікацій підприємства Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 86506447 117800250
2021 Рекламні комунікації як чинник соціалізації у сучасному українському суспільстві Yanenko, Yaroslav Vasylovych Synopsis -1139293460 22062890
2017 Соціальна реклама як чинник соціалізації у сучасному суспільстві Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -1442185500 890489751
2017 Сучасна соціальна реклама: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 677322866 -1737886849
2018 Сучасні рекламні комунікації як чинник соціалізації Yanenko, Yaroslav Vasylovych Monograph -2053108164 -384659844
2018 Тизерна реклама як складова сучасних рекламних комунікацій Яненко, Я. Article 192273901 205826428
2018 Тизерна реклама як складова сучасних рекламних комунікацій Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 494486579 1002969803