Просмотр по ключевому слову brand


Показаны результаты 81 - 100 из 110
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2021 Рекламні комунікації як чинник соціалізації у сучасному українському суспільстві Yanenko, Yaroslav Vasylovych Synopsis -1434113888 -2073682224
2014 Репрезентація культурних стереотипів в українській рекламі Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers -1445300677 -1112191735
2012 Репрезентація цінностей в рекламі в сучасному українському суспільстві Yanenko, Yaroslav Vasylovych Synopsis 450854 347638
2021 Розробка фірмового стилю для салону краси "Скарлетт" Грицай, Є.В. Bachelous Paper 8868280 15704366
2022 Розроблення фірмового стилю телерадіокомпанії "Відікон" Вороненко, О.О. Masters thesis 273092454 645729006
2016 Соціокультурні та ідіоетнічні аспекти рекламної комунікації Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers -1380067338 1307298182
2013 Стан розвитку промислового брендингу в умовах трансформаційної економіки України Ivashova, Nadiia Vasylivna Article 328154495 274598472
2019 Створення торговельної марки фірми з пошиття одягу Ващенко, Р.Б. Bachelous Paper 127502480 57996296
2023 Стратегія просування бренду Helium в соціальних мережах Ширшонкова, А.Р. Masters thesis 9 10
2020 Структурно-семантичні, соціолінгвальні та прагматичні параметри мови бренду: мультимодальний підхід (на матеріалі англомовних брендів кави) Ushchapovska, Iryna Vasylivna Synopsis 82762 99084
2020 Структурно-семантичні, соціолінгвальні та прагматичні параметри мови бренду: мультимодальний підхід (на матеріалі англомовних брендів кави) Ushchapovska, Iryna Vasylivna PhD Thesis 998328867 320798470
2013 Сучасна концепція формування бренду освітнього закладу Семенюк, С.Б. Conference Papers 48536252 75732840
2016 Сучасні бренд-комунікації: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -434164612 261886696
2023 Тенденції та передумови формування іміджу закладів вищої освіти у сучасному ринковому середовищі Solodovnikov, Serhii Mykolaiovych Article 22 7
2022 Технології іміджування та брендингу культурно-творчого простору (на прикладі арт-студії Bitter34) Москвіна, К.С. Bachelous Paper 11827754 24646715
2011 Трендвотчінговий аналіз як основа формування брендів Rosokhata, Anna Serhiivna Conference Papers -1915885765 -774839242
2019 Удосконалення маркетингових технологій просування товарів компанії "Лакталіс-Україна" у мережі Інтернет Жиронкін, К.Р. Masters thesis 14 12
2017 Упаковка як складова рекламних комунікацій Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 153401497 313646762
2012 Управління брендом в умовах інноваційного розвитку промислових підприємств Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Ivashova, Nadiia Vasylivna Article 599064875 394204957
2005 Успешность брэнда Honcharenko, Oleksii Serhiiovych; Грива, С.В. Conference Papers 385825 386262