Search


Clear search fields
Showing results 60 to 80 of 290
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2017 Методичний підхід до аналізу ринкових можливостей знаннєорієнтованого розвитку підприємства Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Rot-Sierov, Yevhenii Volodymyrovych Conference Papers 2864349 7641354
2017 Особливості застосування інтернет-технологій просування наукового журналу Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 4058562 5557393
2017 Методологічні засади управління знаннями організації Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 426544707 472869039
2017 Наукові дослідження як спосіб посилення позицій ВНЗ і його підрозділів на ринку науково-освітніх послуг Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 253492 203355
2017 State and private partnership as a main stream in modern social and economic development of the region Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Letunovska, Nataliia Yevhenivna Article 206525440 275513206
2016 Інструменти інтернет-комунікацій: класифікація та особливості застосування Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Derykolenko, Anna Oleksandrivna; Shypulina, Yuliia Serhiivna Conference Papers -1496720518 -745889669
2016 Розроблення інноваційної стратегії підприємства в умовах змін вектору розвитку національної економіки Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 1585111601 1130022982
2016 Завдання маркетингу і менеджменту знань на сучасному етапі економічного розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 24257742 26196593
2016 Customer orientation management concept as the innovative way for Ukrainian enterprises Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna Article 621920332 322488345
2016 Peculiarities to choose sales policy tools at the Ukrainian innovatively active machine building enterprises at the economic cycle stage Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Olefirenko, Oleh Mykhailovych Article 434213530 606719536
2016 Комунікативна ефективність сайту журналу «Маркетинг і менеджмент інновацій» як інструменту маркетингу знань Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Ступнікова, К.Б.; Ступникова, Е.Б.; Stupnikova, K.B. Article 186246519 316603941
2016 Knowledge as a factor of competitive advantages: prospects for Ukraine Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Rot-Sierov, Yevhenii Volodymyrovych Article -857479872 -1715993952
2016 The specificity of the marketing distribution policy; diagnostic procedures in the enterprise Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 1904735922 -1375269702
2016 Цифровой маркетинг в высшем образовании Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 1304317573 1837366424
2016 Проблеми і перспективи продукції вітчизняних промислових підприємств на зарубіжних ринках Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Petrak, Larysa Oleksandrivna Conference Papers 7393100 5643356
2016 Fiscal decentralization: the Poland experience and Ukrainian prospects of implementation Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Kostiantyn Viktorovych; Illiashenko, Tetiana Oleksiivna Article -2083400513 -727986796
2016 Методологічні засади вибору стратегій інноваційного зростання в умовах IV промислової революції Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 23568730 30584934
2016 Роль іміджу у забезпеченні сталого розвитку промислових підприємств Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Kolodka, Anna Vitaliivna Article -1992250947 540721295
2016 Роль маркетингу знань у формуванні інноваційної культури суспільства Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 186278385 125521744
2016 Інноваційний розвиток: маркетинг і менеджмент знань Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Monograph -141263321 1947024620