Search


Clear search fields
Showing results 1 to 20 of 121
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2010 Роль маркетингових досліджень у забезпеченні ефективної роботи підприємств легкої промисловості Ковальчук, Світлана Володимирівна; Ковальчук, Светлана Владимировна; Kovalchuk, Svitlana Volodymyrivna; Петрицька, Ольга Станіславівна; Петрицкая, Ольга Станиславовна; Petrytska, Olha Stanislavivna Article -885705509 -819881791
2013 Ідентифікація соціально-управлінських пріоритетів через зміну позиції маркетолога в організаційних системах бізнесу Лилик, І.В. Article 100518334 6583263
2009 Теорія і практика управління в системах функціонування міського пасажирського транспорту Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Маленко, Я.О. Article -923077138 -279525966
2011 Маркетингова інтеграція інноваційного процесу на основі концепції життєвого циклу товару Рассихіна, Вікторія Євгенівна; Рассихина, Виктория Евгеньевна; Rassykhina, Victoriia Yevhenivna; Мартинова, Ольга Валентинівна; Мартынова, Ольга Валентиновна; Mаrtynova, Olha Valentynivna Article 641960768 684158654
2014 To the question of effective marketing innovation and investment projects choice in the engineering industry Sokolova, L.V.; Veriasova, G.M.; Sokolov, O.Y. Article 755677561 1006590682
2013 Маркетингові комунікаційні практики громадських організацій із запобігання торгівлі людьми Борисова, Т.М. Article -1939398050 -1636741088
2010 К вопросу о ценообразовании в экологическом маркетинге Садченко, Елена Васильевна; Ничитайлова, Нелли Сергеевна Article 1650068643 914243502
2012 Маркетинг комерціалізації результатів інноваційної діяльності в промисловості Калиниченко, Максим Петрович Article 415140668 1465702152
2017 Marketing audit of innovation activity of enterprises: theoretical and methodical approach Balyk, U.; Kolisnyk, M. Article 572356784 1144713600
2009 Маркетинг, орієнтований на вартість, як інструмент сталого розвитку підприємств Робул, Ю.В. Article 1842768481 526004300
2013 Механізм управління екологічною безпекою економічних систем на засадах маркетингу Кучмійов, А.В. Article 273566961 279834430
2014 Promotion strategy for non-profit organization on the example of the Eastern European Arts Therapy Association Sowier-Kasprzyk, I. Article -376542731 378296386
2016 Social potential of marketing communications in modern city Novikova, M.M.; Gaiduchenko, S.O. Article -2066184067 1694650806
2014 Системний підхід до маркетингового дослідження регіонального товарного ринку м’яса та м’ясопродуктів Афанасьєва, О.П. Article -229001470 54577092
2011 Theoretical Framework for the effect of gender on customer behaviour Melnyk, V. Article 19149027 24522940
2004 Розроблення стратегій розвитку підприємств з позицій реалізації маркетингових можливостей Терехова, І.В. Article 52494735 23277746
2011 Маркетингові диференціатори інноваційності і їх використання при формуванні стратегії підприємства Криковцева, Ніна Олександрівна; Криковцева, Нина Александровна; Krikovtseva, Nina Oleksandrivna Article 186344516 197329222
2015 Creating long-term relations in travel agencies within partnership marketing Sowier-Kasprzyk, I. Article -1464570361 1514137911
2014 Финансовое планирование как ключевой критерий эффективности процесса сегментации и позиционирования продуктов быстрого приготовления Шубин, А.А.; Митяева, Т.Л. Article 240819060 249776982
2011 Формування механізму взаємодії автотранспортного підприємства із суб’єктами ринку міжнародних вантажних перевезень Пономарьова, Наталія Миколаївна; Пономарёва, Наталия Николаевна; Ponomaryova, Nataliia Mykolayivna; Пономарьов, Андрій Миколайович; Пономарёв, Андрей Николаевич; Ponomaryov, Andrii Mykolaiovych Article 9082354 9757880