Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Year
Author
Title
Keywords
Recent Submissions
FAQ
Top 10 Submissions
Top 10 SumSU Authors
Statistics
Help
Sign on
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
SumDU Repository
Search
All of DSpace
Періодичні видання СумДУ
Business Ethics and Leadership (BEL)
Economic Processes Management (Управління економічними процесами)
Financial Markets, Institutions and Risks (FMIR)
Health Economics and Management Review
Journal of Engineering Sciences / Журнал інженерних наук
SocioEconomic Challenges (SEC)
Вісник Сумського державного університету (1994-1999)
Вісник Сумського державного університету. Економіка
Вісник Сумського державного університету. Медицина (2007-2013)
Вісник Сумського державного університету. Технічні науки (2007-2014)
Газета «АкадеMix»
Газета «Резонанс»
Журнал клінічних та експериментальних медичних досліджень (2013-2018)
Журнал нано- та електронної фізики (Journal of nano- and electronic physics)
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)
Образ
Правові горизонти / Legal horizons
Світогляд - Філософія - Релігія
Сумська старовина
Сумський історико-архівний журнал
Східноукраїнський медичний журнал
Філологічні трактати
Юридична наука і практика. Науково-юридичний журнал
Clear search fields
Title
Author
Type
Keywords
Language
Year Issued
ORCID
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Showing results 40 to 60 of 74
Issue Year
Title
Author(s)
Type
Views
Downloads
2014
Promotion strategy for non-profit organization on the example of the Eastern European Arts Therapy Association
Sowier-Kasprzyk, I.
Article
-188246050
378296386
2014
Системний підхід до маркетингового дослідження регіонального товарного ринку м’яса та м’ясопродуктів
Афанасьєва, О.П.
Article
-229001471
54577092
2014
Финансовое планирование как ключевой критерий эффективности процесса сегментации и позиционирования продуктов быстрого приготовления
Шубин, А.А.
;
Митяева, Т.Л.
Article
240819060
249776982
2014
Future development of focus group method in marketing system
Melnyk, Yuliia Mykolaivna
;
Fomenko, D.V.
Article
1146170125
-84589857
2014
Gamification as a new trend in marketing
Widawska-Stanisz, A.
Article
-1022474676
-199820919
2014
Методичні основи дослідження поведінки споживачів у сфері освітніх послуг
Жарська, І.О.
Article
-685234732
974996195
2014
Social media as a new channel for company communication on the example of clothing company
Agnieszka, W.-S.
Article
629530116
1366193284
2014
Characteristics of marketing of industrial innovations in the region
Zabarna, E.M.
-1721547846
2074271400
2014
The development of internet advertisement in Poland throughout recent years
Kisiolek, A.
Article
1440167295
-1162891694
2013
Ідентифікація соціально-управлінських пріоритетів через зміну позиції маркетолога в організаційних системах бізнесу
Лилик, І.В.
Article
39262681
6583263
2013
Маркетингові комунікаційні практики громадських організацій із запобігання торгівлі людьми
Борисова, Т.М.
Article
-1939398050
-1636741088
2013
Механізм управління екологічною безпекою економічних систем на засадах маркетингу
Кучмійов, А.В.
Article
273566961
279834430
2013
Холістичний маркетинг і його значення у функціонуванні вищого навчального закладу
Чайка, І.П.
Article
10922059
7822266
2013
Оцінювання рівня освоєння природно-ресурсного потенціалу бальнеологічних курортів
Добуш, Ю.Я.
Article
54818841
76059442
2013
Інформаційні системи й технології в системі маркетингу залізничного транспорту
Жарська, І.О.
Article
1702037706
2009964317
2013
Аналіз ефективності економічного прикордонного співробітництва України на прикладі Сумської області та місце маркетингу інновацій у ньому
Frolov, Serhii Mykhailovych
;
Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
;
Oliinyk, Viktor Mykhailovych
Article
-221419416
-843835284
2012
Маркетинг комерціалізації результатів інноваційної діяльності в промисловості
Калиниченко, Максим Петрович
Article
-626414376
1465702152
2012
Мотиваційна складова збалансованої системи показників промислового підприємства
Фаізова, С.О.
Article
11790690
16172252
2012
Перспективи використання маркетингових інструментів у галузі охорони здоров’я України
Овсянецька, Ольга Ярославівна
Article
989968665
1869314609
2012
Особливості оцінювання економічної ефективності прийомів управління і маркетингу
Дайновський, Ю.А.
Article
575539481
300686320
Current filters:
×
Sort items by
Relevance
Title
Issue Year
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Discover
Author
2
Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
2
Pererva, P.
2
Sowier-Kasprzyk, I.
2
Tkachev, M.
2
Tkacheva, N.
2
Vasylieva, Tetiana Anatoliivna
2
Борисова, Т.М.
2
Васильева, Татьяна Анатольевна
2
Васильєва, Тетяна Анатоліївна
.
next >
Keywords
67
marketing
8
инновации
8
інновації
7
ефективність
6
innovation
6
strategy
6
стратегия
6
стратегія
6
эффективность
.
next >
Year issued
10
2014
10
2019
9
2011
9
2018
7
2013
6
2016
5
2012
4
2010
3
2015
.
next >