Search



Clear search fields
Showing results 40 to 60 of 74
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Promotion strategy for non-profit organization on the example of the Eastern European Arts Therapy Association Sowier-Kasprzyk, I. Article -188246050 378296386
2014 Системний підхід до маркетингового дослідження регіонального товарного ринку м’яса та м’ясопродуктів Афанасьєва, О.П. Article -229001471 54577092
2014 Финансовое планирование как ключевой критерий эффективности процесса сегментации и позиционирования продуктов быстрого приготовления Шубин, А.А.; Митяева, Т.Л. Article 240819060 249776982
2014 Future development of focus group method in marketing system Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Fomenko, D.V. Article 1146170125 -84589857
2014 Gamification as a new trend in marketing Widawska-Stanisz, A. Article -1022474676 -199820919
2014 Методичні основи дослідження поведінки споживачів у сфері освітніх послуг Жарська, І.О. Article -685234732 974996195
2014 Social media as a new channel for company communication on the example of clothing company Agnieszka, W.-S. Article 629530116 1366193284
2014 Characteristics of marketing of industrial innovations in the region Zabarna, E.M. -1721547846 2074271400
2014 The development of internet advertisement in Poland throughout recent years Kisiolek, A. Article 1440167295 -1162891694
2013 Ідентифікація соціально-управлінських пріоритетів через зміну позиції маркетолога в організаційних системах бізнесу Лилик, І.В. Article 39262681 6583263
2013 Маркетингові комунікаційні практики громадських організацій із запобігання торгівлі людьми Борисова, Т.М. Article -1939398050 -1636741088
2013 Механізм управління екологічною безпекою економічних систем на засадах маркетингу Кучмійов, А.В. Article 273566961 279834430
2013 Холістичний маркетинг і його значення у функціонуванні вищого навчального закладу Чайка, І.П. Article 10922059 7822266
2013 Оцінювання рівня освоєння природно-ресурсного потенціалу бальнеологічних курортів Добуш, Ю.Я. Article 54818841 76059442
2013 Інформаційні системи й технології в системі маркетингу залізничного транспорту Жарська, І.О. Article 1702037706 2009964317
2013 Аналіз ефективності економічного прикордонного співробітництва України на прикладі Сумської області та місце маркетингу інновацій у ньому Frolov, Serhii Mykhailovych; Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Oliinyk, Viktor Mykhailovych Article -221419416 -843835284
2012 Маркетинг комерціалізації результатів інноваційної діяльності в промисловості Калиниченко, Максим Петрович Article -626414376 1465702152
2012 Мотиваційна складова збалансованої системи показників промислового підприємства Фаізова, С.О. Article 11790690 16172252
2012 Перспективи використання маркетингових інструментів у галузі охорони здоров’я України Овсянецька, Ольга Ярославівна Article 989968665 1869314609
2012 Особливості оцінювання економічної ефективності прийомів управління і маркетингу Дайновський, Ю.А. Article 575539481 300686320