Browsing by Keywords імідж


Showing results 1 to 20 of 70
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 «4P» маркетингу страхових компаній Козьменко, О.В.; Козьменко, С.М.; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna Monograph -874365296 280008995
2019 Brand management and macroeconomic stability of the country Bilan, Yurii Valentynovych; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Liulov, Oleksii Valentynovych; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna Article -4596328 -192604398
2019 Chinese Smartphone Brands: Gender, Consumers Behavioural and Attitudinal Loyalty Zeng, F.; Bhutto, M.Y.; Soomro, Y.A. Article -1053007822 -693478579
2010 Essence and necessity of marketing of the country Mohylna, Nataliia Oleksiivna; Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych Conference Papers 2063803977 -432697676
2021 Gray-market and its Impacts on Brand Image: Case for Retail Perfume Industry Maqsood, S.M.; Soomro, Y.A. Article -530410065 1388899033
2022 Maskot as a tool of image formation Fisenko, T. Article 1682978936 83693381
2021 Political Marketing: Impact of Public Relations on the Change in Voter Behaviour of Consumers (Voters) Bacik, R.; Gavurova, B.; Gburova, J. Article 1699217399 259198585
2009 Аналіз залежності бренду країни від рівня її соціально-економічного розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna Article 676759440 1948765858
2011 Аналіз і оцінка персонального брендингу в умовах підвищення професійного успіху особистості Bilovodska, Olena Anatoliivna; Пузікова, Марина Вікторівна; Пузикова, Марина Викторовна; Pusikova, Maryna Viktorivna Article 2125286006 982416911
2020 Аналіз іміджу України в туристичному бізнесі: проблеми та перспективи розвитку Дейнека, М.О. Bachelous Paper 234074768 387723505
2010 Аромамаркетинг - як засіб створення неповторного іміджу торгових комплексів і мереж Mitsura, Olena Oleksiivna; Деріколенко, А.А. Conference Papers -256587410 1174013697
2023 Брендинг міст як інструмент формування конкурентоспроможності територій Yasnikovski, Adam Marian Article 100 67
2015 Брендинг міст: специфіка та виклики часу Біленко, В.О.; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna Conference Papers 20820069 33555217
2014 Виведення глобальних марок з французькою ідентичністю на український ринок Решетнікова, І.Л. Conference Papers 669714432 850818573
2021 Визначення напрямків удосконалення комплексу маркетингу підприємства роздрібної торгівлі Шумер, Н.І. Bachelous Paper -185760346 1910921512
2019 Використання засобів PR і реклами для формування іміджу ТОВ "Керамейя" Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Меркун, І.В. Conference Papers 14358005 1288239
2014 Висвітлення проблеми Євроінтеграції України на сторінках газет Великобританії "The Times", "The Independent", "The Guardian", "The Daily Telegraph" Руденко, А. Article -210738007 1066267707
2016 Виставковий стенд як інструмент формування іміджу і просування ТОВ «Керамейя» і його продукції Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Меркун, І.В. Conference Papers 33456579 54707430
2014 Вплив стейкхолдерів на формування іміджу компанії Перфільєва, О.О. Conference Papers 274940713 247524188
2020 Добірка PR-матеріалів для корпоративного сайту Холін, Д.А. Bachelous Paper 121278 251542