Browsing by Keywords рекламний текст


Showing results 21 to 40 of 51
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2012 Лексичні носії експресивності Chulanova, Halyna Valeriivna; Кузьменко, І.М. Article 5105 5205
2016 Лінгвопрагматичні особливості слогана в тенденціях сучасної реклами (на матеріалі німецької мови) Біх, А.Є.; Movchan, Diana Vasylivna Conference Papers 671 612
2015 Лінгвостилістичні засоби реалізації дискурсивних характеристик німецькомовної реклами Мізін, Є. Conference Papers 121 84
2018 Лінгвістичний та перекладацький аспекти слоганів до англомовних фільмів Близнюк, А.С. Masters thesis 471 764
2017 Лінгвістичні особливості слоганів до англомовних фільмів Близнюк, А.С. Conference Papers 259 325
2017 Лінгвістичні терміни відпочинку (на матеріалі англомовних туристичних путівників по Україні) Кужель, О.В. Conference Papers 61 100
2012 Мова реклами - заголовки Saher, Liudmyla Yuriivna; Хижняк, М.О. Conference Papers 403 1025
2013 Мовленнєві помилки в рекламі Hryshchenko, Olena Fedorivna; Валюх, Н.С. Conference Papers 1202 5455
2008 Мовні засоби, як гарантія ефективності рекламного тексту Yevhrafova, Alla Oleksandrivna; Бойко, І. Conference Papers 1771 1321
2014 Морфологічна репрезентація імплікативного компоненту реклами (на матеріалі англомовних рекламних текстів) Yemelianova, Olena Valerianivna; Щербак, Еліна Юріївна; Щербак, Елина Юрьевна; Shcherbak, Elina Yuriivna Article 202 374
2010 Особливості використання американського та британського сленгу (на матеріалі рекламного дискурсу) Духно, С.В. Conference Papers 2908 3364
2010 Первинні та вторинні конструювання рекламних текстів Габрелян, В.В. Conference Papers 1927 2007
2009 Перекладацькі аспекти рекламного тексту Tkachenko, Svitlana Oleksandrivna Conference Papers 2777 2547
2017 Перетин вербального та невербального компонентів в американському рекламному дискурсі Popova, Olena Volodymyrivna; Довженко, А. Conference Papers 74 94
2017 Прагматичні особливості скорочень та телескопічних одиниць у рекламі Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Катериніна, М.В. Article 215 169
2013 Прецедентні імена як засіб атрактивності в англомовному рекламному дискурсі Chulanova, Halyna Valeriivna; Zaika, Inha Yuriivna; Zaika, Inga Yuriivna Article 2602 2744
2012 Реалізація категорії емотивності в рекламних текстах (на матеріалі англомовних слоганів до кінофільмів) Chulanova, Halyna Valeriivna; Рожнова, А.О. Conference Papers 258 325
2017 Реалізація прийому протиставлення у текстах реклами закладів швидкого харчування Chulanova, Halyna Valeriivna; Артюх, В.В. Conference Papers 196 123
2017 Реалізація прийому протиставлення у текстах реклами закладів швидкого харчування Chulanova, Halyna Valeriivna; Артюх, В.В. Conference Papers 123 98
2019 Реклама як засіб маніпулятивного впливу на споживача: мовностилістичний аспект Лівіцька, О. Article 19 13