Просмотр по ключевому слову рекламний текст


Показаны результаты 41 - 60 из 63
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2017 Перетин вербального та невербального компонентів в американському рекламному дискурсі Popova, Olena Volodymyrivna; Довженко, А. Conference Papers 409025 524197
2017 Прагматичні особливості скорочень та телескопічних одиниць у рекламі Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Катериніна, М.В. Article 209107478 598739887
2013 Прецедентні імена як засіб атрактивності в англомовному рекламному дискурсі Chulanova, Halyna Valeriivna; Zaika, Inha Yuriivna; Zaika, Inga Yuriivna Article 56020207 84819462
2012 Реалізація категорії емотивності в рекламних текстах (на матеріалі англомовних слоганів до кінофільмів) Chulanova, Halyna Valeriivna; Рожнова, А.О. Conference Papers 302454 293056
2017 Реалізація прийому протиставлення у текстах реклами закладів швидкого харчування Chulanova, Halyna Valeriivna; Артюх, В.В. Conference Papers 7435825 10185693
2017 Реалізація прийому протиставлення у текстах реклами закладів швидкого харчування Chulanova, Halyna Valeriivna; Артюх, В.В. Conference Papers 362448 389828
2019 Реклама як засіб маніпулятивного впливу на споживача: мовностилістичний аспект Лівіцька, О. Article 195202 348655
2023 Рекламний текст у міському середовищі Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 29780 23533
2020 Рекламний текст: структурно-семантичний, прагматичний та перекладацький аспекти Подвальна, К.Є. Masters thesis 3765813 30289669
2014 Рекламные билборды как индикатор общественной жизни Маратова, Ж. Conference Papers 325345977 406809910
2018 Семантичне наповнення та прагматична спрямованість експресивності реклами в сучасному англомовному дискурсі Помазановська, С.О. Conference Papers 61591 95649
2012 Синтаксичні засоби вираження емоцій у текстах-регулятивах Chulanova, Halyna Valeriivna; Трофимець, Д.П. Article 21178371 39771944
2017 Специфіка трансляції стилістичної складової англомовних рекламних текстів Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Домашенко, Т.В. Article 316328583 348570139
2010 Статус заголовка в друкованій рекламі на матеріалі англомовного дискурсу Reva, Nataliia Serhiivna Article -1376559419 -1053069375
2011 Статус опціональних вербальних композиційних блоків у журнальній рекламі косметичних засобів (на матеріалі англомовного дискурсу) Reva, Nataliia Serhiivna Article 68328914 75966134
2018 Стилістичні особливості рекламних текстів (на матеріалі реклами автомобілів) Глазько, М.С.; Чуланов, К.В. Conference Papers 1377246 2240281
2007 Стилістичні особливості створення нетипових текстів ( на основі рекламних оголошень) Kobiakova, Iryna Karpivna; Хацко, К. Conference Papers 119426493 48361204
2014 Стратегії перекладу синтаксичних емотивних конструкцій з англійської мови на українську (на матеріалі текстів-регулятивів) Cherniuk, Nina Ivanivna; Трофимець, Д.П. Article 21791944 29305751
2013 Структура англоязычных рекламных текстов компании APPLE Chulanova, Halyna Valeriivna; Костюченко, Е.А. Article 624557053 212460137
2024 Термінологія рекламної індустрії: особливості функціонування й перекладу Середа, А.С. Masters thesis 1086 1637