Browsing by Keywords рекламное сообщение


Showing results 1 to 13 of 13
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2018 Вербальні та невербальні складові сучасної німецькомовної реклами Ємець, І.В. Conference Papers 2423375 7270139
2021 Евфемізація і дисфемізація в публіцистичному дискурсі: перекладацький аспект Іконописцева, М.О. Masters thesis 1131224501 -992581421
2021 Лінгвістичні особливості англомовних рекламних слоганів та їх відтворення у перекладі Грищук, Д.А. Masters thesis 1291754608 480852161
2021 Особливості застосування візуальних комунікацій у період пандемії COVID-19 Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 901124 901130
2010 Первинні та вторинні конструювання рекламних текстів Габрелян, В.В. Conference Papers 34092590 35932801
2020 Перекладацькі девіації блендингових вербальних одиниць англомовних рекламних повідомлень Vashyst, Kateryna Mykolaivna Article 13731433 7609596
2021 Прагматика евфемізмів і дисфемізмів в англомовному публіцистичному дискурсі Kobiakova, Iryna Karpivna; Kobyakova, Iryna Karpivna; Іконописцева, М.О. Article 558620699 999377465
2021 Рекламні комунікації як чинник соціалізації у сучасному українському суспільстві Yanenko, Yaroslav Vasylovych Synopsis 2085536889 1259718625
2012 Репрезентація цінностей в рекламі в сучасному українському суспільстві Yanenko, Yaroslav Vasylovych Synopsis 450855 347638
2019 Способи елімінації лакун-блендів у перекладі рекламних повідомлень Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Катериніна, М. Conference Papers 54278 67479
2018 Тизерна реклама як складова сучасних рекламних комунікацій Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 1420046679 1484508917
2012 Феномен заздрості в сучасній рекламі Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 1128362 1283458
2014 Інновації як основа для успішної реклами товарів і послуг Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 72544625 72544904