Browsing by Keywords імідж


Showing results 1 to 20 of 70
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 «4P» маркетингу страхових компаній Козьменко, О.В.; Козьменко, С.М.; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna Monograph 946262178 1446924113
2019 Brand management and macroeconomic stability of the country Bilan, Yurii Valentynovych; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Liulov, Oleksii Valentynovych; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna Article 672777102 1354613482
2019 Chinese Smartphone Brands: Gender, Consumers Behavioural and Attitudinal Loyalty Zeng, F.; Bhutto, M.Y.; Soomro, Y.A. Article -1553873407 860394828
2010 Essence and necessity of marketing of the country Mohylna, Nataliia Oleksiivna; Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych Conference Papers -1920160093 -1153596439
2021 Gray-market and its Impacts on Brand Image: Case for Retail Perfume Industry Maqsood, S.M.; Soomro, Y.A. Article 1457049646 -918608553
2022 Maskot as a tool of image formation Fisenko, T. Article 567427719 -1471087572
2021 Political Marketing: Impact of Public Relations on the Change in Voter Behaviour of Consumers (Voters) Bacik, R.; Gavurova, B.; Gburova, J. Article 1699217397 259198585
2009 Аналіз залежності бренду країни від рівня її соціально-економічного розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna Article -892053229 -280141272
2011 Аналіз і оцінка персонального брендингу в умовах підвищення професійного успіху особистості Bilovodska, Olena Anatoliivna; Пузікова, Марина Вікторівна; Пузикова, Марина Викторовна; Pusikova, Maryna Viktorivna Article 17481949 -1235493136
2020 Аналіз іміджу України в туристичному бізнесі: проблеми та перспективи розвитку Дейнека, М.О. Bachelous Paper 201448588 191966430
2010 Аромамаркетинг - як засіб створення неповторного іміджу торгових комплексів і мереж Mitsura, Olena Oleksiivna; Деріколенко, А.А. Conference Papers -1152818419 1174013697
2023 Брендинг міст як інструмент формування конкурентоспроможності територій Yasnikovski, Adam Marian Article 24 23
2015 Брендинг міст: специфіка та виклики часу Біленко, В.О.; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna Conference Papers 5592531 7142616
2014 Виведення глобальних марок з французькою ідентичністю на український ринок Решетнікова, І.Л. Conference Papers 494045965 428127121
2021 Визначення напрямків удосконалення комплексу маркетингу підприємства роздрібної торгівлі Шумер, Н.І. Bachelous Paper 1005863946 340660428
2019 Використання засобів PR і реклами для формування іміджу ТОВ "Керамейя" Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Меркун, І.В. Conference Papers 10473438 1288238
2014 Висвітлення проблеми Євроінтеграції України на сторінках газет Великобританії "The Times", "The Independent", "The Guardian", "The Daily Telegraph" Руденко, А. Article -1220420510 -2008279076
2016 Виставковий стенд як інструмент формування іміджу і просування ТОВ «Керамейя» і його продукції Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Меркун, І.В. Conference Papers 10051202 22399272
2014 Вплив стейкхолдерів на формування іміджу компанії Перфільєва, О.О. Conference Papers -1153344958 -1180761482
2020 Добірка PR-матеріалів для корпоративного сайту Холін, Д.А. Bachelous Paper 65110 86150