Browsing by Keywords advertising text


Showing results 1 to 20 of 47
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2016 Expressiveness of Blurbs: Syntactic Level Kobiakova, Iryna Karpivna; Kobуakova, Iryna Karpivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Article -1666845622 -1948433056
2015 Expressiveness of Blurbs: Syntactic Level Kobiakova, Iryna Karpivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers 519268683 -878604177
2017 Gender Marked Words in Advertising Texts: The Equivalence of Translation Chulanova, Halyna Valeriivna; Shevchenko, S.V. Article 1023530851 771236297
2012 Linguistic and Extralinguistic Aspects of Advertising Texts Preception and Comprehension Sokolova, I.V. Article 42246286 32720196
2018 Synästhetische Erscheinungsformen in Werbetexten Yehorova, Olesia Ivanivna Conference Papers 1263702 2307315
2023 Translation peculiarities of advertising texts Nazarenko, Olena Viacheslavivna; Bratushka, Y. Conference Papers 14585 15872
2019 Use of language games in advertising texts as a creative approach in advertising management Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Тєлєтова, Світлана Григорівна; Телетова, Светлана Григорьевна; Teletova, Svetlana Grigorievna Article 1874957236 1331612446
2021 Англомовні рекламні слогани: структурно-семантичні аспекти та особливості перекладу Мельник, Д.В. Masters thesis 1311333607 1104495762
2018 Вербальні та невербальні складові сучасної німецькомовної реклами Ємець, І.В. Conference Papers 4352558 7270139
2003 Вмотивованість сприйняття рекламних текстів та мовні засоби її створення Соколова, І.В. Article 6777127 10195650
2020 Відображення процесів глобалізації в рекламному дискурсі в мовах оригіналу та перекладу Полежай, А. І. Masters thesis 231837723 418435330
2015 Гендерно марковані одиниці у рекламних текстах Шевченко, Cвітлана Володимирівна; Шевченко, Светлана Владимировна; Shevchenko, Svitlana Volodymyrivna Article 1556388500 1324804657
2019 Дизайн німецькомовних рекламних текстів Otroshchenko, Larysa Stepanivna Conference Papers 115620851 64223771
2012 До проблеми визначення емоційно-оцінної сутності сучасного рекламного тексту Zaitseva, Stanislava Stanislavivna Article 53502 71039
2012 Креолізовані рекламні тексти та їх функціональні особливості Моісеєнко, М.В. Conference Papers -1470508385 -1841334314
2018 Лексико-семантичні особливості друкованих рекламних текстів Chulanova, Halyna Valeriivna; Полежай, А.І. Article 1303778168 1634518401
2010 Лексико-семантичні параметризації рекламних текстів Габрелян, В.В. Conference Papers 66256708 118722254
2023 Лексико-синтаксичні засоби вираження слогану у франкомовному рекламному тексті Воронько, Г.; Крук, З.; Луцик, Н. Article 9930 11463
2012 Лексичні носії експресивності Chulanova, Halyna Valeriivna; Кузьменко, І.М. Article -1367452568 856213030
2016 Лінгвопрагматичні особливості слогана в тенденціях сучасної реклами (на матеріалі німецької мови) Біх, А.Є.; Movchan, Diana Vasylivna Conference Papers 96645024 155145648