Просмотр по ключевому слову branding


Показаны результаты 21 - 40 из 57
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2017 Брендинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності продукції Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Власенко, А.В. Conference Papers 933302779 -1433394341
2011 Брендінг - суть, проблеми та перспективи його розвитку в Україні Яроцький, Є.В.; Олех, А.П. Conference Papers 32416612 3962650
2010 Брендінг під час кризи Shypulina, Yuliia Serhiivna; Латунова, Д.А. Conference Papers 70242803 78870196
2008 Бізнес-адміністрування: магістерський курс Melnyk, Leonid Hryhorovych; Sotnyk, Iryna Mykolaivna; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Textbook -211586927 771545361
2015 Використання маркетингу у сфері моди Карпець, В.І. Conference Papers 19138406 14627071
2014 Гендерні аспекти сучасного брендингу Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 425202004 268695131
2021 Лінгвістичні особливості англомовних рекламних слоганів автомобільних брендів Молодика, А.О.; Ovsianko, Olena Leonidivna Article 1716539933 1542098246
2011 Маркетинг інновацій та екологічний брендинг: аналіз зв`язку Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Косолап, Наталія Євгенівна; Косолап, Наталья Евгеньевна; Kosolap, Nataliia Yevgeniiivna Article 327254755 -1064505034
2005 Маркетинговые исследования приоритетных направлений брендинга в деятельности банков Bondarenko, Alla Fedorivna; Нечепуренко, В.М.; Андрющенко, О.О. Article 12261506 5878999
2014 Маркетингові прийоми екопозиціонування бренда Гліненко, Л.К.; Дайновський, Ю.А. Conference Papers -1039593830 -457638403
2018 "Маршрут №1" газети "День" у контексті реалізації геобрендингових завдань Воронова, В. Article -696470673 1527380279
2017 Мультимодальний підхід як інструмент дослідження мови бренду в сучасних лінгвістичних наукових студіях Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 2777266 4261605
2012 Міжнародне співробітництво муніципалітетів, як умова ефективного розвитку маркетингових стратегій та бренду міст Гончаренко, Т.; Сидоренко, Н. Conference Papers 1322992069 1041100388
2013 Міжнародний маркетинг національних брендів на основі використання підходу "Country of Origin" Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych Conference Papers 49707588 20828039
2012 Наукові засади та практичні аспекти оцінки ринкових позицій бренда (на прикладі галузі шоколадних і кондитерських виробів України) Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Березова, Світлана Миколаївна Article 654146361 -119070429
2006 Особливості брендінгу на підпиємствах легкої промисловості Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Kolosok, Svitlana Ivanivna Conference Papers 1852876185 1483921459
2012 Особливості формування та просування дитячого бренда Шубін, Олександр Олександрович; Кривоніс, Аліна Олександрівна Article 297842695 254248365
2016 Особливі прикмети зовнішності людини: їх значення для розслідування злочину Зоріна, Я.В. Article -621616134 -1161323895
2012 Оцінка ефективності брендингу: функціональний підхід Файвішенко, Діана Сергіївна Article -362362543 1950666594
2011 Ребрендинг як засіб тривалого існування компанії на ринку Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Олійник, Оксана Вікторівна; Олейник, Оксана Викторовна; Oliinyk, Oksana Viktorivna Article 1443659055 1676562864