Browsing by Keywords innovative products


Showing results 1 to 20 of 36
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2012 Eтапи процесу комерціалізації інноваційної продукції промислових підприємств Косцик, Р.С. Article 675482 1611229
2014 Scientific and methodical approach to formation of optimal structure of innovative products distribution channels Bilovodska, Olena Anatoliivna; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 565627 671919
2014 Вибір маркетингових каналів для розподілу інноваційної продукції промислових підприємств Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 1444433 647161
2018 Етапізація процесу комерціалізації інноваційної продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 1170 1183
2011 Ефективне управління портфелем інноваційної продукції Криковцева, Н.А. Conference Papers 430892 1967
2012 Зовнішня торгівля високотехнологічними товарами: інституціональний вимір Мельник, Т.М.; Зубко, О.В. Article 534307 99056
2018 Комерціалізація інноваційної продукції: сутність та етапи Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Saher, Liudmyla Yuriivna Book chapter 70749 48489
2015 Методичні засади перевірки маркетингових каналів на відповідність специфіці інноваційної продукції підприємства Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 18392 799
2011 Методичні підходи до підрахунку величини невдачі промислової інноваційної продукції на ринку Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 41886 7644
2004 Механізм оцінки маркетингової системи просування на ринку інноваційних продуктів Troian, Mariia Yuriivna Conference Papers 17845350 2375
2012 Модель спроса на продукцию предприятия, учитывающая фактор потребительских ожиданий Потрашкова, Людмила Владимировна Article 121292 51951
2011 Науково-методичні засади маркетингового тестування промислової інноваційної продукції Nahornyi, Yevhen Ihorovych Synopsis 27189 27921
2011 Науково-методичні засади маркетингового тестування промислової інноваційної продукції Nahornyi, Yevhen Ihorovych PhD Thesis 899531139 1012698233
2005 Оптимізація прогнозування та планування життєвого циклу інноваційної продукції у підвищенні їх економічної ефективності Shkola, Viktoriia Yuriivna Conference Papers 24185 2213
2013 Особливості стимулювання попиту на інноваційну продукцію Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 9423 314
2017 Передумови формування інноваційної економіки Kharchenko, Mykola Oleksiiovych; Гаврилова, В.В. Conference Papers 2045 143
2000 Принципы ценообразования на инновационную продукцию Bondarenko, Alla Fedorivna Article 3281 300
2017 Процес ухвалення рішення та реакція споживачів на покупку інноваційного продукту в умовах глобальних ринків Troian, Mariia Yuriivna Conference Papers 5923 163
2010 Психофізичні та психологічні детермінанти вибору інноваційного товару Шульгіна, Л.М.; Довгань, Л.Є. Conference Papers 59751 30443
2011 Підходи до підрахунку величини невдачі промислової інноваційної продукції на ринку Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Нагорна, Г.І. Conference Papers 270974 3233