Просмотр по ключевому слову social media marketing


Показаны результаты 1 - 20 из 20
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2021 The Adoption of Social Media Marketing by Home-based Businesses in Saudi Arabia Alharthi, A.; Alhothali, G.T. Article 1238620515 -2029537002
2020 Employee Advocacy as a Marketing Strategy to Power Brand Promotion: an Employee Perspective Thomas, T. Article -274387506 305662129
2023 Increasing Sales Through Social Media Marketing: The Role of Customer Brand Attachment, Brand Trust, and Brand Equity Heidari, S.; Zarei, M.; Daneshfar, A.; Dokhanian, S. Article -1631984307 -681991129
2021 Marketing communications in the context of entrepreneurial activity: bibliometric analysis Rosokhata, Anna Serhiivna; Nesterenko, Volodymyr Ivanovych; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Kropyva, Viacheslav Viktorovych Article 73159545 -1900546309
2014 SMM як новий інструмент Інтернет-маркетингу Свідченко, Д.Д.; Шевчук, С.М. Conference Papers 41402797 29965718
2016 SMM – маркетинг соціальних медіа Тележенко, М.О. Conference Papers 2123130846 2065280275
2016 SMM – перспективний напрямок Інтернет-маркетингу Герасимяк, Н.В.; Лук'яненко, Д.В. Conference Papers 45184276 65070229
2020 Social Media Marketing як елемент стратегії продажів послуг (на прикладі кафедри управління СумДУ) Бабченко, Ю.Р. Bachelous Paper 2003485949 1964228693
2013 Social media marketing як інноваційний інструмент просування товарів та послуг в online-середовищі Derykolenko, Anna Oleksandrivna; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 1850855416 1489620737
2022 To the issue of the improvement of Ukrainian entrepreneurial strategies: digitalmarketing as a modern tool for promotion of goods and servants in social media Hirna, О.; Haivoronska, І.; Vlasenko, Dmytro Oleksandrovych; Brodiuk, Y.; Verbytska, А. Article -337217227 314684081
2020 User Satisfaction on Social Media Profile of E-sports Organization Lukowicz, K.; Strzelecki, A. Article 1521235957 1542641730
2018 Аналіз ефектів впливу соціальних медіа на малий бізнес у Нігерії Обівусі Олуватосін Оладімеджі, Masters thesis 6 1
2015 Аналіз практичного використання сучасних інтернет-технологій як засобу маркетингових комунікацій у сфері В2В та В2С Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Корінченко, Д.В. Article 1970244027 378297118
2020 Диференціація інструментів соціального медіа маркетингу для позиціонування маркетплейсу UAmade Колесник, А.А. Bachelous Paper 2733340 655073
2016 Инновациялар маркетингі жəне инновациялық маркетинг Осик, Ю.И.; Борбасова, З.Н.; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Валеева, В.З. Schoolbook -99546939 1359936612
2016 Маркетинг инноваций и инновационный маркетинг Осик, Ю.И.; Борбасова, З.Н.; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Валеева, В. Schoolbook -713868084 -662124368
2023 Маркетингова стратегія в соціальних мережах: теоретико-прикладний базис Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Liulov, Oleksii Valentynovych; Zdoima, Andrii Dmytrovych; Pimonenko, Serhii Volodymyrovych Article 32 33
2020 Сила "лайку". Вплив маркетингу в соціальних мережах на залучення клієнтів Rybina, Olena Ivanivna; Шепілов, Д.О.; Писаренко, К.О. Article 1495308155 -47367156
2013 Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту підприємства Hryshchenko, Olena Fedorivna; Нєшева, А.Д. Article -756831390 1060227242
2022 Фінансовий аналіз використання інструментів СММ з метою підвищення ефективності діяльності підприємства Білан, А.В. Bachelous Paper 17369774 33742439