Search




Clear search fields
Showing results 1 to 20 of 67
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2019 Research on the influence of social media on generation Y consumer purchase decisions Davidaviciene, V.; Meidute-Kavaliauskiene, S.; Paliulis, R. Article 1712843232 -13728132
2013 Маркетингові комунікаційні практики громадських організацій із запобігання торгівлі людьми Борисова, Т.М. Article 999345122 -268645038
2017 Marketing audit of innovation activity of enterprises: theoretical and methodical approach Balyk, U.; Kolisnyk, M. Article -1154795220 -1912744075
2019 Marketing and Management of Credit Portfolio of a Commercial Bank: Data of Economic and Statistical Analysis of Basic Parameters of Credit Tykhenko, Volodymyr Serhiiovych; Andros, S.; Novak-Kalyayeva, L. Article 1472884227 52629194
2013 Ідентифікація соціально-управлінських пріоритетів через зміну позиції маркетолога в організаційних системах бізнесу Лилик, І.В. Article 223029641 106481661
2014 To the question of effective marketing innovation and investment projects choice in the engineering industry Sokolova, L.V.; Veriasova, G.M.; Sokolov, O.Y. Article -674206506 1843739196
2018 Critical Analysis On Institutional Capital On Trade And Environmentally Sustainable Development Under NAFTA Vargas-Hernandez, J.G; Orozco-Quijano, E.P.; Virchez, J. Article -1972523891 -56545992
2017 Еfficiency of marketing communications in banks Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Radchenko, O.; Palienko, M. Article 440184427 538379170
2019 Brand loyalty of Higher Education Institutions Abbas, S.A. Article -1864151122 -852199113
2018 Innovation marketing to enhance competitiveness: case of Armenia and Ukraine Isahakyan, Sh.; Shkarupa, Olena Vasylivna Article -1446499979 1008177354
2014 Characteristics of marketing of industrial innovations in the region Zabarna, E.M. -1141453506 -1499679607
2012 Особливості оцінювання економічної ефективності прийомів управління і маркетингу Дайновський, Ю.А. Article -1735896009 1542185582
2015 The modelling of education services and labour markets from marketing position Savchenko, S.O. Article 92168500 159113677
2012 Стратегії позиціонування у теорії маркетингу Примак, Тетяна Олександрівна Article -778735489 1920909494
2012 Маркетинг комерціалізації результатів інноваційної діяльності в промисловості Калиниченко, Максим Петрович Article 1618365866 -957895518
2010 Роль маркетингових досліджень у забезпеченні ефективної роботи підприємств легкої промисловості Ковальчук, Світлана Володимирівна; Ковальчук, Светлана Владимировна; Kovalchuk, Svitlana Volodymyrivna; Петрицька, Ольга Станіславівна; Петрицкая, Ольга Станиславовна; Petrytska, Olha Stanislavivna Article 1227377329 1427173782
2017 Specifics of price marketing controlling and pricing of products with small and medium-sized family enterprises Říhová, L.; Havlíček, K. Article -1842332407 -1443815877
2018 Challenges and prospects of neuromarketing: Bangladesh perspective Gani, M.O.; Alam, M.Z.; Alom, Md.Z.; Faruq, M.O. Article -606753502 -1604660916
2014 The development of internet advertisement in Poland throughout recent years Kisiolek, A. Article 757987921 -426504911
2013 Аналіз ефективності економічного прикордонного співробітництва України на прикладі Сумської області та місце маркетингу інновацій у ньому Frolov, Serhii Mykhailovych; Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Oliinyk, Viktor Mykhailovych Article 300126462 2035751518