Просмотр по ключевому слову advertising text


Показаны результаты 21 - 40 из 47
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2015 Лінгвостилістичні засоби реалізації дискурсивних характеристик німецькомовної реклами Мізін, Є. Conference Papers 2532454 3228361
2018 Лінгвістичний та перекладацький аспекти слоганів до англомовних фільмів Близнюк, А.С. Masters thesis -2037511412 -781452189
2017 Лінгвістичні особливості слоганів до англомовних фільмів Близнюк, А.С. Conference Papers 117406397 5995623
2017 Лінгвістичні терміни відпочинку (на матеріалі англомовних туристичних путівників по Україні) Кужель, О.В. Conference Papers 978681 1344812
2023 Маніпуляція в рекламному дискурсі Данильченко, С.В. Conference Papers 233 236
2015 Особливості мовленнєвого впливу в рекламних текстах Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Тєлєтова, С.Г. Article 2013603272 -77955054
2021 Особливості перекладу текстів рекламного дискурсу в умовах глобалізації Baranova, Svitlana Volodymyrivna; Полежай, А.І. Article 249072497 330744332
2023 Особливості сучасних рекламних текстів у соціальних мережах Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -1869944352 874116886
2010 Первинні та вторинні конструювання рекламних текстів Габрелян, В.В. Conference Papers 44843518 68185585
2017 Перетин вербального та невербального компонентів в американському рекламному дискурсі Popova, Olena Volodymyrivna; Довженко, А. Conference Papers 507186 524198
2017 Прагматичні особливості скорочень та телескопічних одиниць у рекламі Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Катериніна, М.В. Article 351759691 836493574
2013 Прецедентні імена як засіб атрактивності в англомовному рекламному дискурсі Chulanova, Halyna Valeriivna; Zaika, Inha Yuriivna; Zaika, Inga Yuriivna Article 212203150 297022615
2012 Реалізація категорії емотивності в рекламних текстах (на матеріалі англомовних слоганів до кінофільмів) Chulanova, Halyna Valeriivna; Рожнова, А.О. Conference Papers 448997 1112725
2017 Реалізація прийому протиставлення у текстах реклами закладів швидкого харчування Chulanova, Halyna Valeriivna; Артюх, В.В. Conference Papers 9778808 10185694
2017 Реалізація прийому протиставлення у текстах реклами закладів швидкого харчування Chulanova, Halyna Valeriivna; Артюх, В.В. Conference Papers 529990 557371
2019 Реклама як засіб маніпулятивного впливу на споживача: мовностилістичний аспект Лівіцька, О. Article 1325935 1785786
2023 Рекламний текст у міському середовищі Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 39591 72596
2020 Рекламний текст: структурно-семантичний, прагматичний та перекладацький аспекти Подвальна, К.Є. Masters thesis 38662028 276029809
2018 Семантичне наповнення та прагматична спрямованість експресивності реклами в сучасному англомовному дискурсі Помазановська, С.О. Conference Papers 61591 95649
2017 Специфіка трансляції стилістичної складової англомовних рекламних текстів Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Домашенко, Т.В. Article 1452757303 1769106042