Browsing by Keywords advertising text


Showing results 21 to 40 of 47
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2015 Лінгвостилістичні засоби реалізації дискурсивних характеристик німецькомовної реклами Мізін, Є. Conference Papers 7597334 8293247
2018 Лінгвістичний та перекладацький аспекти слоганів до англомовних фільмів Близнюк, А.С. Masters thesis -72359617 1079544978
2017 Лінгвістичні особливості слоганів до англомовних фільмів Близнюк, А.С. Conference Papers 634828893 335526061
2017 Лінгвістичні терміни відпочинку (на матеріалі англомовних туристичних путівників по Україні) Кужель, О.В. Conference Papers 3466164 1344813
2023 Маніпуляція в рекламному дискурсі Данильченко, С.В. Conference Papers 802 238
2015 Особливості мовленнєвого впливу в рекламних текстах Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Тєлєтова, С.Г. Article -1620329850 640850317
2021 Особливості перекладу текстів рекламного дискурсу в умовах глобалізації Baranova, Svitlana Volodymyrivna; Полежай, А.І. Article 1084754478 1053913985
2023 Особливості сучасних рекламних текстів у соціальних мережах Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -1067982182 531460790
2010 Первинні та вторинні конструювання рекламних текстів Габрелян, В.В. Conference Papers 459699776 134530788
2017 Перетин вербального та невербального компонентів в американському рекламному дискурсі Popova, Olena Volodymyrivna; Довженко, А. Conference Papers 3201238 1636140
2017 Прагматичні особливості скорочень та телескопічних одиниць у рекламі Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Катериніна, М.В. Article -2013110719 1235804006
2013 Прецедентні імена як засіб атрактивності в англомовному рекламному дискурсі Chulanova, Halyna Valeriivna; Zaika, Inha Yuriivna; Zaika, Inga Yuriivna Article 1368742376 297022619
2012 Реалізація категорії емотивності в рекламних текстах (на матеріалі англомовних слоганів до кінофільмів) Chulanova, Halyna Valeriivna; Рожнова, А.О. Conference Papers 1191033 1405813
2017 Реалізація прийому протиставлення у текстах реклами закладів швидкого харчування Chulanova, Halyna Valeriivna; Артюх, В.В. Conference Papers 23323858 12528678
2017 Реалізація прийому протиставлення у текстах реклами закладів швидкого харчування Chulanova, Halyna Valeriivna; Артюх, В.В. Conference Papers 1059972 557373
2019 Реклама як засіб маніпулятивного впливу на споживача: мовностилістичний аспект Лівіцька, О. Article 7370004 3011480
2023 Рекламний текст у міському середовищі Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 343363 72596
2020 Рекламний текст: структурно-семантичний, прагматичний та перекладацький аспекти Подвальна, К.Є. Masters thesis 432873930 592729578
2018 Семантичне наповнення та прагматична спрямованість експресивності реклами в сучасному англомовному дискурсі Помазановська, С.О. Conference Papers 410468 95652
2017 Специфіка трансляції стилістичної складової англомовних рекламних текстів Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Домашенко, Т.В. Article 1272838552 767948948