Просмотр по ключевому слову бренд


Показаны результаты 41 - 60 из 152
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2021 Бренд-сторітелінг як інструмент комунікації з аудиторією: лінгвістично-перекладацькі аспекти Зубкова, Ю.В. Masters thesis -288993862 1773184150
2021 Бренд-сторітелінг: до визначення структурно-семантичної організації та типів історій бренду Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Зубкова, Ю.В. Article 1615059944 -1189143825
2020 Брендбук для онлайн-магазину «Your Polo» Годинець, В.В. Bachelous Paper 1417614 887725
2023 Брендбук як уособлення стратегії сучасного бренду Yanenko, Yaroslav Vasylovych; Охрименко, Л. Conference Papers 9736 10926
2020 Брендинг регіону як інструмент публічного управління (на прикладі Сумської області) Марченко, Р.В. Bachelous Paper 483257831 78747982
2017 Брендинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності продукції Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Власенко, А.В. Conference Papers -942554761 -1442804726
2015 Важливість інноваційних підходів в рекламі бренда винної продукції Пазюк, В.Л. Conference Papers 11497146 6932621
2016 Вербальні та невербальні аспекти мови бренду Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 1705363940 523639587
2011 Визначення доцільної стратегії бренда відповідно до його цінової категорії Bashuk, Tetiana Oleksandrivna; Косолап, Наталія Євгенівна; Косолап, Наталья Евгеньевна; Kosolap, Nataliia Evgenivna Article 719064417 1928133387
2011 Використання маркетингових складових в умовах антикризового менеджменту Гладенко, Ю.М. Conference Papers 34462481 25146008
2017 Використання маркетингового підходу до формування іміджу країни з огляду на її макроекономічну стабільність Liulov, Oleksii Valentynovych Article 496562384 609116560
2014 Використання якісних методів дослідження для аналізу бренду ФЦ "Барса" Ахрамеєва, М.В. Conference Papers 49146488 99569364
2016 Вплив бренду на інвестиційну привабливість компанії Кривда, І.В.; Гребньов, Г.М. Conference Papers 3406989 3585449
2018 Добірка рекламних та PR-матеріалів для футбольного центру «Барса» Оксак, В.В. Bachelous Paper 7 6
2009 Дослідження впливу іміджу продукції на її сприйняття споживачем Безпалько, О.В.; Солом’янюк, Н.М. Article 221293373 115750301
2009 Дослідження впливу іміджу продукції на її сприйняття споживачем Безпалько, О.В.; Солом'янюк, Н.М. Article 15999848 26946655
2011 Дослідження проблеми бренд-колористики у контексті ефективності бренду Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Косолап, Н.Є. Conference Papers 19936367 18185271
2015 Дослідження та аналіз бренду компанії NIKE Конопленко, Т.О.; Ivashova, Nadiia Vasylivna Conference Papers 2144244454 725216536
2020 Емотивність як антропоцентричний лінгвальний потенціал сторітелінгу у формуванні цінностей бренду Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers -698828210 -292565830
2020 Когнітивно-прагматична корелятивність семантичного простору мови Tatsenko, Nataliia Vitaliivna; Stepanov, Vitalii Valeriiovych; Ushchapovska, Iryna Vasylivna Technical Report 5503541 12579536