Browsing by Author Khomenko, Liliia Mykolaivna


Showing results 1 to 8 of 8
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2020 Analysis Of The Marketing Activities In The Blood Service: Bibliometric Analysis Khomenko, Liliia Mykolaivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Polcyn, J. Article 120 59
2020 Pinterest як сучасний маркетинговий інструмент в цифровій економіці. Khomenko, Liliia Mykolaivna Conference Papers 37 21
2020 Social marketing communications for blood donors retention Khomenko, Liliia Mykolaivna Conference Papers 28 20
2019 Therapeutic plasmapheresis in a complex treatment of patients with chronic hepatitis Liubchak, Vladyslav Viktorovych; Plaksa, V.M.; Pelo, I.M.; Kovalishyn, M.P.; Lyubchak, V.P.; Horokh, Volodymyr Vasylovych; Lisovenko, T.Iu.; Ilina, Viktoriia Valeriivna; Khomenko, Liliia Mykolaivna Article 44 35
2020 Аналіз використання мобільних додатків в стратегіях бренд-менеджменту служби крові Khomenko, Liliia Mykolaivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Liubchak, Vladyslav Viktorovych Conference Papers 21 13
2021 Аналіз інструментів маркетингу впливу: світовий досвід Khomenko, Liliia Mykolaivna Conference Papers 11 0
2011 Геодемографічна сегментація як інструмент вирішення соціальних проблем (на прикладі м. Сум) Mitsura, Olena Oleksiivna; Khomenko, Liliia Mykolaivna Article 3886 3956
2018 Журнал «Врачебное дело»: у джерел 100-річної історії української медичної публіцистики Liubchak, Vladyslav Viktorovych; Плакса, В. М.; Малігон, О. І.; Любчак, В. П.; Khomenko, Liliia Mykolaivna Article 66 52