Просмотр по ключевому слову позиціонування


Показаны результаты 1 - 20 из 27
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2017 Commercialization of market innovations as exclusive task of innovative marketing Babukh, I. Article 103095154 124735576
2017 Investigation of industrial robot-manipulator computer model motion control Shendryk, Vira Viktorivna; Kuznetsov, Е.; Mashyn, Y. Conference Papers 1118955405 235129957
2023 Алгоритми керування позиціонуванням платформи будівельного принтера Савенко, А.В. Masters thesis 8 9
2010 Аналіз запитів споживачів на основі позиціонування Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 46651352 53280112
2013 Аналіз маркетингової товарної політики ПАТ КБ „Приватбанк” Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Самойленко, І.В. Conference Papers 773008775 -175707281
2022 Аналіз міжнародних рейтингів України в контексті забезпечення економічної безпеки Полозова, Т.В.; Колупаєва, І.В. Article 591925 2816929
2007 Аналіз останніх тенденцій національної банківської реклами Гузь, М.М. Article 5489770 5888595
2021 Бренд-менеджмент в системі управління містом (на прикладі м. Суми) Дубровіна, О.М. Masters thesis 1396105090 -1211988693
2010 Вибір маркетингових інструментів на основі матриці позиціонування «стадія життєвого циклу товару – ціна – стадія кризи» Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna Article 20181083 63203704
2016 Комунікаційна ефективність сайту кафедри як інструменту формування її іміджу та просування в інтернеті Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Ступнікова, К.Б.; Ступникова, Е.Б.; Stupnikova, K.B. Article 2678264 3421786
2011 Маркетинговая стратегия управления конкурентоспособностью строительных предприятий Васильченко, Анастасія Олегівна; Васильченко, Анастасия Олеговна; Vasilichenko, Anastasiia Olegivna Article 209165849 176034745
2018 Маркетинговий інструментарій оцінки готовності споживачів до придбання продукції екологічноорєнтованих підприємств Korobets, Olena Mykhailivna Article 7912399 9396630
2009 Методичні засади визначення напрямків розвитку ринкових можливостей промислових підприємств на прикладі виробників побутової техніки Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 68615296 103892353
2015 Особливості ринкового позиціонування продукції для сонячної енергетики України Язвінська, Н.В.; Барановська, А.А. Article 58565385 91500030
2009 Позиціонування підприємств рекламної галузі: сутність та стратегії Мельникович, О.М. Article 87852056 228800682
2012 Позиціонування регіону на основі оцінки його маркетингової привабливості Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 4132747 10448656
2011 Позиціонування території на основі оцінки маркетингової привабливості як основа її інноваційного розвитку Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article 174449153 353135932
2016 Реалізація завдання точного позиціонування мехатронного модулю Леонтьєв, П.В. Conference Papers 28903463 31184383
2011 Ребрендинг як засіб тривалого існування компанії на ринку Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Олійник, Оксана Вікторівна; Олейник, Оксана Викторовна; Oliinyk, Oksana Viktorivna Article 1443659056 1676562864
2022 Розробка клієнтоорієнтованої стратегії маркетингу Редька, В.В.; Пономаренко, І.О. Article 250861 162927