Browsing by Keywords marketing communications


Showing results 1 to 20 of 68
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2019 Company’s image and greenwashing in the framework of green investment concept Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Liulov, Oleksii Valentynovych; Chyhryn, Olena Yuriivna Article 975231566 314131649
2014 Formation of brand-focused communication management system of industrial enterprise Ivashova, Nadiia Vasylivna Article 553932 1103460
2021 The impact of territories transformational processes on marketing communications development: bibliometric analysis Nesterenko, Volodymyr Ivanovych; Yasnikovski, Adam Marian; Rosokhata, Anna Serhiivna; Koroshchenko, V. Article 50776 43549
2021 Influencer marketing in blood service facilities Khomenko, Liliia Mykolaivna; Saher, Liudmyla Yuriivna Article 37981959 6570490
2021 Marketing communications in the context of entrepreneurial activity: bibliometric analysis Rosokhata, Anna Serhiivna; Nesterenko, Volodymyr Ivanovych; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Kropyva, Viacheslav Viktorovych Article 454261 23816
2019 Marketing Communications of Administrative Organs of Local Governance and Local Community Kuzior, A.; Sobotka, B.; Filipenko, А.; Kuzior, P. Article 5907817 6209650
2014 PR в системі маркетингових комунікацій: основні функції Podliniaieva, Iryna Vladyslavivna Conference Papers 1040451 275572
2016 PR як складова комплексу маркетингових комунікацій, його сутність та зміст Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Меркун, І.В. Conference Papers 82892 54140
2021 Promotion tools in small and medium enterprises: bibliometric analysis Makerska, V. O.; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna Article -146802052 565153002
2020 Social marketing communications for blood donors retention Khomenko, Liliia Mykolaivna Conference Papers 153357197 40061051
2014 Stakeholder’s expectations and objectives of the sport club in the context of marketing activities Kowalski, S. Article 147680 43207
2017 Sustainability information disclosure as an instrument of marketing communication with stakeholders: markets, social and economic aspects Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Makarenko, Inna Oleksandrivna; Sirkovska, N. Article -877065263 -1428966215
2017 Sustainability information disclosure as an instrument of marketing communication with stakeholders: markets, social and economic aspects Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Makarenko, Inna Oleksandrivna; Sirkovska N., Article 1171698847 -406762736
2012 The communications model of using social network by sports clubs Kowalski, S. Article 138697117 103757766
2022 To the issue of the improvement of Ukrainian entrepreneurial strategies: digitalmarketing as a modern tool for promotion of goods and servants in social media Hirna, О.; Haivoronska, І.; Vlasenko, Dmytro Oleksandrovych; Brodiuk, Y.; Verbytska, А. Article 84946 145392
2011 Алгоритм планування та формування ефективних маркетингових комунікацій банку Гузь, М.М. Article 74151 9497
2011 Аналіз бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Косолап, Наталія Євгенівна; Косолап, Наталья Евгеньевна; Kosolap, Nataliia Evgeniivna Article 475688733 839069347
2012 Аналіз клієнтського портфелю та витрат банку на маркетингові комунікації Гузь, М.М. Article 77708 116591
2009 Аналіз методів визначення бюджету маркетингових комунікацій банківських операцій Гузь, М.М. Conference Papers 5616 2843
2015 Аналіз практичного використання сучасних інтернет-технологій як засобу маркетингових комунікацій у сфері В2В та В2С Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Корінченко, Д.В. Article 2635066 1800067