Просмотр по ключевому слову social media marketing


Показаны результаты 1 - 20 из 20
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2021 The Adoption of Social Media Marketing by Home-based Businesses in Saudi Arabia Alharthi, A.; Alhothali, G.T. Article -589896178 1366371845
2020 Employee Advocacy as a Marketing Strategy to Power Brand Promotion: an Employee Perspective Thomas, T. Article 593022196 777673251
2023 Increasing Sales Through Social Media Marketing: The Role of Customer Brand Attachment, Brand Trust, and Brand Equity Heidari, S.; Zarei, M.; Daneshfar, A.; Dokhanian, S. Article -461646235 -1459457060
2021 Marketing communications in the context of entrepreneurial activity: bibliometric analysis Rosokhata, Anna Serhiivna; Nesterenko, Volodymyr Ivanovych; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Kropyva, Viacheslav Viktorovych Article 73159546 -532466547
2014 SMM як новий інструмент Інтернет-маркетингу Свідченко, Д.Д.; Шевчук, С.М. Conference Papers 41402797 29965718
2016 SMM – маркетинг соціальних медіа Тележенко, М.О. Conference Papers 1586991839 -1741926574
2016 SMM – перспективний напрямок Інтернет-маркетингу Герасимяк, Н.В.; Лук'яненко, Д.В. Conference Papers 59523865 122428585
2020 Social Media Marketing як елемент стратегії продажів послуг (на прикладі кафедри управління СумДУ) Бабченко, Ю.Р. Bachelous Paper -1494036773 -227240238
2013 Social media marketing як інноваційний інструмент просування товарів та послуг в online-середовищі Derykolenko, Anna Oleksandrivna; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 1850855416 -1879938352
2022 To the issue of the improvement of Ukrainian entrepreneurial strategies: digitalmarketing as a modern tool for promotion of goods and servants in social media Hirna, О.; Haivoronska, І.; Vlasenko, Dmytro Oleksandrovych; Brodiuk, Y.; Verbytska, А. Article -358884490 -1289015267
2020 User Satisfaction on Social Media Profile of E-sports Organization Lukowicz, K.; Strzelecki, A. Article -207626300 -186220527
2018 Аналіз ефектів впливу соціальних медіа на малий бізнес у Нігерії Обівусі Олуватосін Оладімеджі, Masters thesis 6 1
2015 Аналіз практичного використання сучасних інтернет-технологій як засобу маркетингових комунікацій у сфері В2В та В2С Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Корінченко, Д.В. Article 1970244026 23817787
2020 Диференціація інструментів соціального медіа маркетингу для позиціонування маркетплейсу UAmade Колесник, А.А. Bachelous Paper 11311742 4872783
2016 Инновациялар маркетингі жəне инновациялық маркетинг Осик, Ю.И.; Борбасова, З.Н.; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Валеева, В.З. Schoolbook -386127730 -1927840198
2016 Маркетинг инноваций и инновационный маркетинг Осик, Ю.И.; Борбасова, З.Н.; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Валеева, В. Schoolbook -846407429 -794664131
2023 Маркетингова стратегія в соціальних мережах: теоретико-прикладний базис Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Liulov, Oleksii Valentynovych; Zdoima, Andrii Dmytrovych; Pimonenko, Serhii Volodymyrovych Article 55 91
2020 Сила "лайку". Вплив маркетингу в соціальних мережах на залучення клієнтів Rybina, Olena Ivanivna; Шепілов, Д.О.; Писаренко, К.О. Article 102285916 686243776
2013 Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту підприємства Hryshchenko, Olena Fedorivna; Нєшева, А.Д. Article 229548710 303395814
2022 Фінансовий аналіз використання інструментів СММ з метою підвищення ефективності діяльності підприємства Білан, А.В. Bachelous Paper 73558419 48041836