Search


Clear search fields
Showing results 1 to 20 of 122
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2024 Image of Higher Education Institutions: Main Components and Determinants Solodovnikov, Serhii Mykolaiovych; Bondarenko, Alla Fedorivna; Zhytar, M. Article 220 177
2019 Research on the influence of social media on generation Y consumer purchase decisions Davidaviciene, V.; Meidute-Kavaliauskiene, S.; Paliulis, R. Article 1712843232 -13728132
2019 Brand Management: Organizational Changes in Project Management Zwerenz, D. Article 2059103196 -769226326
2013 Маркетингові комунікаційні практики громадських організацій із запобігання торгівлі людьми Борисова, Т.М. Article 999345122 -268645038
2009 Маркетинг, орієнтований на вартість, як інструмент сталого розвитку підприємств Робул, Ю.В. Article 473871488 -323834924
2017 Marketing audit of innovation activity of enterprises: theoretical and methodical approach Balyk, U.; Kolisnyk, M. Article -1154795220 -1912744075
2019 Marketing and Management of Credit Portfolio of a Commercial Bank: Data of Economic and Statistical Analysis of Basic Parameters of Credit Tykhenko, Volodymyr Serhiiovych; Andros, S.; Novak-Kalyayeva, L. Article -1060687933 52629194
2023 Маркетинговий аналіз ринку транспортних послуг Холод, А. Article 29491 9976
2013 Ідентифікація соціально-управлінських пріоритетів через зміну позиції маркетолога в організаційних системах бізнесу Лилик, І.В. Article 223029641 106481661
2014 To the question of effective marketing innovation and investment projects choice in the engineering industry Sokolova, L.V.; Veriasova, G.M.; Sokolov, O.Y. Article -674206506 1843739196
2021 Web management as a marketing management determinant: case for pharmaceutical enterprises Saher, Liudmyla Yuriivna; Lazorenko, V.; Jasnikowski, J. Article 620437069 -1302804746
2010 К вопросу о ценообразовании в экологическом маркетинге Садченко, Елена Васильевна; Ничитайлова, Нелли Сергеевна Article -1299547637 -1586922445
2018 Critical Analysis On Institutional Capital On Trade And Environmentally Sustainable Development Under NAFTA Vargas-Hernandez, J.G; Orozco-Quijano, E.P.; Virchez, J. Article -1972523891 -56545992
2017 Еfficiency of marketing communications in banks Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Radchenko, O.; Palienko, M. Article 440184427 538379170
2019 Brand loyalty of Higher Education Institutions Abbas, S.A. Article -1864151122 -852199113
2018 Innovation marketing to enhance competitiveness: case of Armenia and Ukraine Isahakyan, Sh.; Shkarupa, Olena Vasylivna Article -1446499979 1008177354
2014 Characteristics of marketing of industrial innovations in the region Zabarna, E.M. -1141453506 -1499679607
2012 Особливості оцінювання економічної ефективності прийомів управління і маркетингу Дайновський, Ю.А. Article -1735896009 1542185582
2004 Можливості маркетингу у ресурсозбереженні Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Article 108052701 26902267
2015 The modelling of education services and labour markets from marketing position Savchenko, S.O. Article 92168500 159113677