Просмотр по ключевому слову рекламный текст


Показаны результаты 1 - 20 из 54
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2015 Characteristics of the parts of speech in the cosmetics magazine advertisements for women Prokopenko, Antonina Vadymivna; Reva, Nataliia Serhiivna; Shumenko, Olha Anatoliivna Article 970770536 -918601034
2016 Expressiveness of Blurbs: Syntactic Level Kobiakova, Iryna Karpivna; Kobуakova, Iryna Karpivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Article -31353463 -1948433057
2015 Expressiveness of Blurbs: Syntactic Level Kobiakova, Iryna Karpivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers 170920498 2022970390
2017 Gender Marked Words in Advertising Texts: The Equivalence of Translation Chulanova, Halyna Valeriivna; Shevchenko, S.V. Article -1155925921 -2008775202
2015 Morphological representation of an implicative component in advertising (on English ad copy basis) Yemelianova, Olena Valerianivna; Shcherbak, E.Yu. Article -1168940121 1116777057
2018 Synästhetische Erscheinungsformen in Werbetexten Yehorova, Olesia Ivanivna Conference Papers 1263702 2307315
2023 Translation peculiarities of advertising texts Nazarenko, Olena Viacheslavivna; Bratushka, Y. Conference Papers 12111 15871
2019 Use of language games in advertising texts as a creative approach in advertising management Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Тєлєтова, Світлана Григорівна; Телетова, Светлана Григорьевна; Teletova, Svetlana Grigorievna Article 854040608 997860414
2009 Английские заимствования в немецких рекламных текстах Rudenko, Nataliia Volodymyrivna; Сытник, А. Conference Papers 422448152 845660249
2021 Англомовні рекламні слогани: структурно-семантичні аспекти та особливості перекладу Мельник, Д.В. Masters thesis 1311333607 1104495762
2013 Архітектонічні особливості рекламного тексту глянцевих журналів на матеріалі англомовного дискурсу Чепурна, В.В. Conference Papers 53399286 72621084
2018 Вербальні та невербальні складові сучасної німецькомовної реклами Ємець, І.В. Conference Papers 4352557 7270139
2020 Відображення процесів глобалізації в рекламному дискурсі в мовах оригіналу та перекладу Полежай, А. І. Masters thesis 231837723 418435330
2015 Гендерно марковані одиниці у рекламних текстах Шевченко, Cвітлана Володимирівна; Шевченко, Светлана Владимировна; Shevchenko, Svitlana Volodymyrivna Article 1556388500 1324804657
2019 Дизайн німецькомовних рекламних текстів Otroshchenko, Larysa Stepanivna Conference Papers 52670714 43664927
2012 До проблеми визначення емоційно-оцінної сутності сучасного рекламного тексту Zaitseva, Stanislava Stanislavivna Article 53502 22838
2003 Засоби реалізації модальності в рекламних текстах Соколова, І.В. Article 1771193836 -823019102
2012 Креолізовані рекламні тексти та їх функціональні особливості Моісеєнко, М.В. Conference Papers -1470508386 -1841334314
2016 Лексико-семантичні особливості креолізованого тексту (на матеріалі реклами автомобілей) Липівець, В.В.; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers 370837319 622233729
2018 Лексико-семантичні особливості друкованих рекламних текстів Chulanova, Halyna Valeriivna; Полежай, А.І. Article 1303778166 1634518401