Browsing by Keywords social media marketing


Showing results 1 to 16 of 16
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2021 The Adoption of Social Media Marketing by Home-based Businesses in Saudi Arabia Alharthi, A.; Alhothali, G.T. Article 2852429 5343595
2020 Employee Advocacy as a Marketing Strategy to Power Brand Promotion: an Employee Perspective Thomas, T. Article 828683929 329013862
2021 Marketing communications in the context of entrepreneurial activity: bibliometric analysis Rosokhata, Anna Serhiivna; Nesterenko, Volodymyr Ivanovych; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Kropyva, Viacheslav Viktorovych Article 451 226
2014 SMM як новий інструмент Інтернет-маркетингу Свідченко, Д.Д.; Шевчук, С.М. Conference Papers 22894 1731
2016 SMM – маркетинг соціальних медіа Тележенко, М.О. Conference Papers 742468 433237
2016 SMM – перспективний напрямок Інтернет-маркетингу Герасимяк, Н.В.; Лук'яненко, Д.В. Conference Papers 12257 12700
2020 Social Media Marketing як елемент стратегії продажів послуг (на прикладі кафедри управління СумДУ) Бабченко, Ю.Р. Bachelous Paper 28507 17054
2013 Social media marketing як інноваційний інструмент просування товарів та послуг в online-середовищі Derykolenko, Anna Oleksandrivna; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 464077 195068
2020 User Satisfaction on Social Media Profile of E-sports Organization Lukowicz, K.; Strzelecki, A. Article -846556278 68604924
2018 Аналіз ефектів впливу соціальних медіа на малий бізнес у Нігерії Обівусі Олуватосін Оладімеджі, Masters thesis 6 1
2015 Аналіз практичного використання сучасних інтернет-технологій як засобу маркетингових комунікацій у сфері В2В та В2С Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Корінченко, Д.В. Article 38811 20060
2020 Диференціація інструментів соціального медіа маркетингу для позиціонування маркетплейсу UAmade Колесник, А.А. Bachelous Paper 183 121
2016 Инновациялар маркетингі жəне инновациялық маркетинг Осик, Ю.И.; Борбасова, З.Н.; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Валеева, В.З. Schoolbook 507251 2694879
2016 Маркетинг инноваций и инновационный маркетинг Осик, Ю.И.; Борбасова, З.Н.; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Валеева, В. Schoolbook 923969 968692
2020 Сила "лайку". Вплив маркетингу в соціальних мережах на залучення клієнтів Rybina, Olena Ivanivna; Шепілов, Д.О.; Писаренко, К.О. Article 13533 8087
2013 Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту підприємства Hryshchenko, Olena Fedorivna; Нєшева, А.Д. Article 27379047 5644025