Skip navigation
Главная
Просмотреть
Разделы
и коллекции
Browse Items by:
Году выпуска
Автору
Названию
Ключевому слову
Последние поступления
Частые вопросы
Топ 10 публикаций
Топ 10 авторов СумГУ
Статистика
Справка
Войти
Мой архив
Получать обновления
на email
Редактировать профиль
SumDU Repository
Просмотр по ключевому слову маркетинговий канал
Показаны результаты 1 - 20 из 27
Год выпуска
Название
Автор(ы)
Тип
Просмотров
Загружено
2018
Criterion basis of marketing channels suitability for innovative products distribution
Syhyda, Liubov Oleksiivna
;
Jankurova, A.
;
Masar, D.
Book chapter
1659829128
1286467456
2022
Estonian Marketers' Attitude Towards Podcasts as an Innovative Marketing Channel
Reilent, K.
;
Kurvits, M.
;
Ohlau, A.
Article
-698429110
430642780
2016
The specificity of the marketing distribution policy; diagnostic procedures in the enterprise
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
;
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Article
761056048
-310629564
2016
Аналіз моделей формування маркетингових каналів при розподілі продукції
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Conference Papers
1401232645
871607497
2007
Аналіз підходів щодо визначення сутності каналу з позиції маркетингу, логістики та інноватики
Symonenko, Mariia Yuriivna
Article
-1007069650
-1973997434
2014
Вибір маркетингових каналів для розподілу інноваційної продукції промислових підприємств
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Article
-1393528515
-765776928
2012
Вплив учасників маркетингового каналу на процес розроблення нового товару
Syhyda, Liubov Oleksiivna
;
Sygyda, Liubov Oleksiivna
Conference Papers
4407997
3167158
2018
Дослідження сутності каналів при управлінні дистрибуцією у сфері маркетингу та логістики
Bilovodska, Olena Anatoliivna
;
Гвоздецька, М.Ю.
Article
1542859420
1763545483
2012
Исследование особенностей маркетинговых каналов продвижения инновационой продукции как основы эффективного функционирования предприятий в условиях трансформации экономики
Syhyda, Liubov Oleksiivna
;
Sygyda, Liubov Oleksiivna
Article
13863958
11208729
2017
Маркетингові канали підприємства: сутність та структура
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Article
1018793855
906544665
2016
Маркетингові канали: сутність, складові та принципи формування
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Conference Papers
-1953210219
916856451
2015
Методичні засади перевірки маркетингових каналів на відповідність специфіці інноваційної продукції підприємства
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Article
75462845
69710978
2006
Оптимізація вибору маркетингових каналів підприємств харчової промисловості
Федорова, Ю.К.
;
Жидков, А.Б.
Article
533733290
575895136
2015
Особливості вибору маркетингових каналів для інноваційно активних підприємств
Syhyda, Liubov Oleksiivna
;
Сигида, Н.О.
Article
101747585
95260252
2016
Особливості врахування логістичного потенціалу регіону у процесі розроблення системи розподілу на підприємстві
Bilovodska, Olena Anatoliivna
;
Hryshchenko, Olena Fedorivna
;
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Article
-1711097092
-958002527
2015
Оціннювання маркетингових каналів промислового підприємства: методичний аспект
Syhyda, Liubov Oleksiivna
;
Saher, Liudmyla Yuriivna
Article
1192090344
1913577802
2015
Практичні аспекти оцінки маркетингових каналів підприємств машинобудування
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Article
370219871
169279164
2006
Підходи до формування маркетингових каналів у структурі розподілу
Bilovodska, Olena Anatoliivna
;
Symonenko, Mariia Yuriivna
Conference Papers
426864322
415010401
2013
Система показників оцінки результативності взаємодії підприємств у маркетингових каналах
Доброскок, Ю.Б.
Article
61761296
80584048
2012
Систематизация причин конфликтов и путей их решения в маркетинговых каналах
Syhyda, Liubov Oleksiivna
;
Sygyda, Liubov Oleksiivna
Article
4216785
2617032
Текущие фильтры:
×
Сортировать по:
дате поступления
названию
году выпуска
В порядке:
возрастания
убывания
Результатов на странице
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Перейти к: