Просмотр по ключевому слову рекламний текст


Показаны результаты 1 - 20 из 63
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2015 Characteristics of the parts of speech in the cosmetics magazine advertisements for women Prokopenko, Antonina Vadymivna; Reva, Nataliia Serhiivna; Shumenko, Olha Anatoliivna Article -2006325534 -918601034
2015 Expressiveness of Blurbs: Syntactic Level Kobiakova, Iryna Karpivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers -177427684 2022970390
2017 Gender Marked Words in Advertising Texts: The Equivalence of Translation Chulanova, Halyna Valeriivna; Shevchenko, S.V. Article 713675329 -2008775202
2012 Linguistic and Extralinguistic Aspects of Advertising Texts Preception and Comprehension Sokolova, I.V. Article 21123465 11596731
2015 Morphological representation of an implicative component in advertising (on English ad copy basis) Yemelianova, Olena Valerianivna; Shcherbak, E.Yu. Article -2009356395 675461800
2018 Synästhetische Erscheinungsformen in Werbetexten Yehorova, Olesia Ivanivna Conference Papers 958327 1696564
2023 Translation peculiarities of advertising texts Nazarenko, Olena Viacheslavivna; Bratushka, Y. Conference Papers 9637 5250
2019 Use of language games in advertising texts as a creative approach in advertising management Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Тєлєтова, Світлана Григорівна; Телетова, Светлана Григорьевна; Teletova, Svetlana Grigorievna Article 854040607 997860414
2009 Английские заимствования в немецких рекламных текстах Rudenko, Nataliia Volodymyrivna; Сытник, А. Conference Papers -727168481 846423757
2021 Англомовні рекламні слогани: структурно-семантичні аспекти та особливості перекладу Мельник, Д.В. Masters thesis 1592531969 -262511050
2013 Архітектонічні особливості рекламного тексту глянцевих журналів на матеріалі англомовного дискурсу Чепурна, В.В. Conference Papers 36300348 55522142
2018 Вербальні та невербальні складові сучасної німецькомовної реклами Ємець, І.В. Conference Papers 2423375 7270140
2003 Вмотивованість сприйняття рекламних текстів та мовні засоби її створення Соколова, І.В. Article 4704342 5688024
2020 Відображення процесів глобалізації в рекламному дискурсі в мовах оригіналу та перекладу Полежай, А. І. Masters thesis 79346037 108335789
2015 Гендерно марковані одиниці у рекламних текстах Шевченко, Cвітлана Володимирівна; Шевченко, Светлана Владимировна; Shevchenko, Svitlana Volodymyrivna Article -54087599 -1896147539
2019 Дизайн німецькомовних рекламних текстів Otroshchenko, Larysa Stepanivna Conference Papers 32111876 43664927
2003 Засоби реалізації модальності в рекламних текстах Соколова, І.В. Article 1495170426 -1099042512
2007 Конотація квазітерміна в рекламному тексті: співвідношення індивідуального та колективного Михайлович-Гетто, О.П. Article 467598772 1402871940
2012 Креолізовані рекламні тексти та їх функціональні особливості Моісеєнко, М.В. Conference Papers 328147053 -1087959722
2016 Лексико-семантичні особливості креолізованого тексту (на матеріалі реклами автомобілей) Липівець, В.В.; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers 251191956 502588368