Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Year
Author
Title
Keywords
Recent Submissions
FAQ
Top 10 Submissions
Top 10 SumSU Authors
Statistics
Help
Sign on
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
SumDU Repository
Browsing by Keywords marketing channel
Showing results 1 to 20 of 22
Issue Year
Title
Author(s)
Type
Views
Downloads
2018
Criterion basis of marketing channels suitability for innovative products distribution
Syhyda, Liubov Oleksiivna
;
Jankurova, A.
;
Masar, D.
Book chapter
129698553
105679777
2022
Estonian Marketers' Attitude Towards Podcasts as an Innovative Marketing Channel
Reilent, K.
;
Kurvits, M.
;
Ohlau, A.
Article
1584591611
-1005789578
2016
Аналіз моделей формування маркетингових каналів при розподілі продукції
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Conference Papers
429606791
598015294
2007
Аналіз підходів щодо визначення сутності каналу з позиції маркетингу, логістики та інноватики
Symonenko, Mariia Yuriivna
Article
1931017667
-2079563424
2014
Вибір маркетингових каналів для розподілу інноваційної продукції промислових підприємств
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Article
-823058521
-1646116960
2018
Дослідження сутності каналів при управлінні дистрибуцією у сфері маркетингу та логістики
Bilovodska, Olena Anatoliivna
;
Гвоздецька, М.Ю.
Article
1102065195
441083172
2017
Маркетингові канали підприємства: сутність та структура
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Article
90045772
160335363
2016
Маркетингові канали: сутність, складові та принципи формування
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Conference Papers
360970098
-1961834983
2015
Методичні засади перевірки маркетингових каналів на відповідність специфіці інноваційної продукції підприємства
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Article
25641669
35855362
2006
Оптимізація вибору маркетингових каналів підприємств харчової промисловості
Федорова, Ю.К.
;
Жидков, А.Б.
Article
384913095
501485041
2015
Особливості вибору маркетингових каналів для інноваційно активних підприємств
Syhyda, Liubov Oleksiivna
;
Сигида, Н.О.
Article
39401559
40562384
2016
Особливості врахування логістичного потенціалу регіону у процесі розроблення системи розподілу на підприємстві
Bilovodska, Olena Anatoliivna
;
Hryshchenko, Olena Fedorivna
;
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Article
645971090
1399051483
2015
Оціннювання маркетингових каналів промислового підприємства: методичний аспект
Syhyda, Liubov Oleksiivna
;
Saher, Liudmyla Yuriivna
Article
492575278
1499698264
2015
Практичні аспекти оцінки маркетингових каналів підприємств машинобудування
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Article
20976350
15633745
2006
Підходи до формування маркетингових каналів у структурі розподілу
Bilovodska, Olena Anatoliivna
;
Symonenko, Mariia Yuriivna
Conference Papers
61443000
10222967
2013
Система показників оцінки результативності взаємодії підприємств у маркетингових каналах
Доброскок, Ю.Б.
Article
22708807
25342220
2012
Стимулювання учасників маркетингових каналів просування інновацій як спосіб підвищення ефективності управління ними
Syhyda, Liubov Oleksiivna
;
Sygyda, Liubov Oleksiivna
Article
337035902
1102280234
2013
Теоретичні та методичні засади управління маркетинговою політикою розподілу на промислових підприємствах
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Article
629201453
1334051440
2015
Фактори впливу на процес вибору маркетингових каналів інноваційної продукції
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Conference Papers
56928729
33985695
2013
Формирование теоретико-методического подхода к оценке состояния маркетинговых каналов распределения на промышленных предприятиях
Bilovodska, Olena Anatoliivna
;
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Article
-1510613822
-1176610465
Current filters:
×
Sort by:
issue year
title
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Jump to a point in the index: