Skip navigation
Главная
Просмотреть
Разделы
и коллекции
Browse Items by:
Году выпуска
Автору
Названию
Ключевому слову
Последние поступления
Частые вопросы
Топ 10 публикаций
Топ 10 авторов СумГУ
Статистика
Справка
Войти
Мой архив
Получать обновления
на email
Редактировать профиль
SumDU Repository
Просмотр по ключевому слову маркетинговый канал
Показаны результаты 1 - 20 из 25
Год выпуска
Название
Автор(ы)
Тип
Просмотров
Загружено
2018
Criterion basis of marketing channels suitability for innovative products distribution
Syhyda, Liubov Oleksiivna
;
Jankurova, A.
;
Masar, D.
Book chapter
129698553
105679777
2016
The specificity of the marketing distribution policy; diagnostic procedures in the enterprise
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
;
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Article
1904735922
-1375269702
2016
Аналіз моделей формування маркетингових каналів при розподілі продукції
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Conference Papers
429606791
598015294
2007
Аналіз підходів щодо визначення сутності каналу з позиції маркетингу, логістики та інноватики
Symonenko, Mariia Yuriivna
Article
1931017667
-2079563423
2014
Вибір маркетингових каналів для розподілу інноваційної продукції промислових підприємств
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Article
-823058521
-1646116960
2012
Вплив учасників маркетингового каналу на процес розроблення нового товару
Syhyda, Liubov Oleksiivna
;
Sygyda, Liubov Oleksiivna
Conference Papers
1518975
3167158
2018
Дослідження сутності каналів при управлінні дистрибуцією у сфері маркетингу та логістики
Bilovodska, Olena Anatoliivna
;
Гвоздецька, М.Ю.
Article
881668085
441083172
2012
Исследование особенностей маркетинговых каналов продвижения инновационой продукции как основы эффективного функционирования предприятий в условиях трансформации экономики
Syhyda, Liubov Oleksiivna
;
Sygyda, Liubov Oleksiivna
Article
1926478
1927116
2017
Маркетингові канали підприємства: сутність та структура
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Article
90045772
160335363
2016
Маркетингові канали: сутність, складові та принципи формування
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Conference Papers
360970098
1979869889
2006
Оптимізація вибору маркетингових каналів підприємств харчової промисловості
Федорова, Ю.К.
;
Жидков, А.Б.
Article
384913095
501485041
2015
Особливості вибору маркетингових каналів для інноваційно активних підприємств
Syhyda, Liubov Oleksiivna
;
Сигида, Н.О.
Article
31753405
25266071
2016
Особливості врахування логістичного потенціалу регіону у процесі розроблення системи розподілу на підприємстві
Bilovodska, Olena Anatoliivna
;
Hryshchenko, Olena Fedorivna
;
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Article
645971090
1399051484
2015
Оціннювання маркетингових каналів промислового підприємства: методичний аспект
Syhyda, Liubov Oleksiivna
;
Saher, Liudmyla Yuriivna
Article
423595357
1430718343
2015
Практичні аспекти оцінки маркетингових каналів підприємств машинобудування
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Article
20976350
15633745
2006
Підходи до формування маркетингових каналів у структурі розподілу
Bilovodska, Olena Anatoliivna
;
Symonenko, Mariia Yuriivna
Conference Papers
61443000
10222967
2013
Система показників оцінки результативності взаємодії підприємств у маркетингових каналах
Доброскок, Ю.Б.
Article
22708807
8994158
2012
Систематизация причин конфликтов и путей их решения в маркетинговых каналах
Syhyda, Liubov Oleksiivna
;
Sygyda, Liubov Oleksiivna
Article
872151
1792870
2012
Стимулювання учасників маркетингових каналів просування інновацій як спосіб підвищення ефективності управління ними
Syhyda, Liubov Oleksiivna
;
Sygyda, Liubov Oleksiivna
Article
168550067
993121741
2013
Теоретичні та методичні засади управління маркетинговою політикою розподілу на промислових підприємствах
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Article
629201453
1334051440
Текущие фильтры:
×
Сортировать по:
названию
году выпуска
дате поступления
В порядке:
возрастания
убывания
Результатов на странице
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Перейти к: