Просмотр по ключевому слову brand


Показаны результаты 21 - 40 из 110
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2021 Structural and Semantic Features of the Brand Language: a Case Study of Coffee Brands Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article -1068078704 -755711385
2023 Theoretical framework of interrelationship's innovations, brands of companies and territorial development Tarasenko, Svitlana Viktorivna; Petrushenko, Yurii Mykolaiovych; Bilovol, Artem Valeriiovych Article 218 88
2021 Trademarks in the structure of the world market of intellectual property Kyrylenko, K.V. Bachelous Paper 109899685 147350888
2021 Trademarks in the world market structure of intellectual property Korotcha, N.M. Bachelous Paper 609344457 491067219
2015 Аналіз бренду «РetroSoroka» Бреус, О.С.; Ivashova, Nadiia Vasylivna Conference Papers 464054378 199674161
2015 Аналіз бренду Київського заводу шампанських вин «Столичний» Іванова, Т.Є.; Ivashova, Nadiia Vasylivna Conference Papers 4726801 7334048
2013 Аналіз впливу маркетингу вражень на споживача при формуванні бренду компанії Деречинський, Ю.Н.; Воліна, М.С. Conference Papers 33972251 8819843
2009 Аналіз залежності бренду країни від рівня її соціально-економічного розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna Article -892053229 1587290076
2011 Аналіз франчайзингової форми використання бренда з позицій маркетингу інновацій Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Article -710507114 2024934203
2017 Бренд країни Воробйов, І.О. Conference Papers 8680578 3815666
2013 Бренд як особистісний культурний код Мантула, Б.А. Conference Papers 2159081 2311842
2021 Бренд-менеджмент в системі управління містом (на прикладі м. Суми) Дубровіна, О.М. Masters thesis 1396105090 -1686889595
2021 Бренд-сторітелінг як інструмент комунікації з аудиторією: лінгвістично-перекладацькі аспекти Зубкова, Ю.В. Masters thesis 894873188 2000595973
2021 Бренд-сторітелінг: до визначення структурно-семантичної організації та типів історій бренду Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Зубкова, Ю.В. Article -243800044 -2118573820
2023 Брендбук як уособлення стратегії сучасного бренду Yanenko, Yaroslav Vasylovych; Охрименко, Л. Conference Papers 349 578
2020 Брендинг регіону як інструмент публічного управління (на прикладі Сумської області) Марченко, Р.В. Bachelous Paper -109405114 -1720255122
2017 Брендинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності продукції Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Власенко, А.В. Conference Papers 933302779 -1433394341
2016 Вербальні та невербальні аспекти мови бренду Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers -1939813070 523639586
2011 Визначення доцільної стратегії бренда відповідно до його цінової категорії Bashuk, Tetiana Oleksandrivna; Косолап, Наталія Євгенівна; Косолап, Наталья Евгеньевна; Kosolap, Nataliia Evgenivna Article 1829390353 213350174
2017 Використання маркетингового підходу до формування іміджу країни з огляду на її макроекономічну стабільність Liulov, Oleksii Valentynovych Article 112554145 124000998