Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Year
Author
Title
Keywords
Recent Submissions
FAQ
Top 10 Submissions
Top 10 SumSU Authors
Statistics
Help
Sign on
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
SumDU Repository
Browsing by Keywords marketing channel
Showing results 1 to 20 of 22
Issue Year
Title
Author(s)
Type
Views
Downloads
2018
Criterion basis of marketing channels suitability for innovative products distribution
Syhyda, Liubov Oleksiivna
;
Jankurova, A.
;
Masar, D.
Book chapter
4005
639
2022
Estonian Marketers' Attitude Towards Podcasts as an Innovative Marketing Channel
Reilent, K.
;
Kurvits, M.
;
Ohlau, A.
Article
346
178
2016
Аналіз моделей формування маркетингових каналів при розподілі продукції
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Conference Papers
4321
608
2007
Аналіз підходів щодо визначення сутності каналу з позиції маркетингу, логістики та інноватики
Symonenko, Mariia Yuriivna
Article
151609
234706
2014
Вибір маркетингових каналів для розподілу інноваційної продукції промислових підприємств
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Article
163413
9427
2018
Дослідження сутності каналів при управлінні дистрибуцією у сфері маркетингу та логістики
Bilovodska, Olena Anatoliivna
;
Гвоздецька, М.Ю.
Article
19822
5987
2017
Маркетингові канали підприємства: сутність та структура
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Article
5998
7127
2016
Маркетингові канали: сутність, складові та принципи формування
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Conference Papers
13926
27951
2015
Методичні засади перевірки маркетингових каналів на відповідність специфіці інноваційної продукції підприємства
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Article
4799
799
2006
Оптимізація вибору маркетингових каналів підприємств харчової промисловості
Федорова, Ю.К.
;
Жидков, А.Б.
Article
22724
10742
2015
Особливості вибору маркетингових каналів для інноваційно активних підприємств
Syhyda, Liubov Oleksiivna
;
Сигида, Н.О.
Article
5135
552
2016
Особливості врахування логістичного потенціалу регіону у процесі розроблення системи розподілу на підприємстві
Bilovodska, Olena Anatoliivna
;
Hryshchenko, Olena Fedorivna
;
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Article
14165
3562
2015
Оціннювання маркетингових каналів промислового підприємства: методичний аспект
Syhyda, Liubov Oleksiivna
;
Saher, Liudmyla Yuriivna
Article
21053
44409
2015
Практичні аспекти оцінки маркетингових каналів підприємств машинобудування
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Article
7246
610
2006
Підходи до формування маркетингових каналів у структурі розподілу
Bilovodska, Olena Anatoliivna
;
Symonenko, Mariia Yuriivna
Conference Papers
75868
6146
2013
Система показників оцінки результативності взаємодії підприємств у маркетингових каналах
Доброскок, Ю.Б.
Article
4396
526
2012
Стимулювання учасників маркетингових каналів просування інновацій як спосіб підвищення ефективності управління ними
Syhyda, Liubov Oleksiivna
;
Sygyda, Liubov Oleksiivna
Article
12910814
6595935
2013
Теоретичні та методичні засади управління маркетинговою політикою розподілу на промислових підприємствах
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Article
106021
2698
2015
Фактори впливу на процес вибору маркетингових каналів інноваційної продукції
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Conference Papers
16057
3299
2013
Формирование теоретико-методического подхода к оценке состояния маркетинговых каналов распределения на промышленных предприятиях
Bilovodska, Olena Anatoliivna
;
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Article
7213216
1514948
Current filters:
×
Sort by:
issue year
title
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Jump to a point in the index: