Browsing by Keywords marketing channel


Showing results 1 to 20 of 22
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2018 Criterion basis of marketing channels suitability for innovative products distribution Syhyda, Liubov Oleksiivna; Jankurova, A.; Masar, D. Book chapter 4005 639
2022 Estonian Marketers' Attitude Towards Podcasts as an Innovative Marketing Channel Reilent, K.; Kurvits, M.; Ohlau, A. Article 346 178
2016 Аналіз моделей формування маркетингових каналів при розподілі продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 4321 608
2007 Аналіз підходів щодо визначення сутності каналу з позиції маркетингу, логістики та інноватики Symonenko, Mariia Yuriivna Article 151609 234706
2014 Вибір маркетингових каналів для розподілу інноваційної продукції промислових підприємств Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 163413 9427
2018 Дослідження сутності каналів при управлінні дистрибуцією у сфері маркетингу та логістики Bilovodska, Olena Anatoliivna; Гвоздецька, М.Ю. Article 19822 5987
2017 Маркетингові канали підприємства: сутність та структура Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 5998 7127
2016 Маркетингові канали: сутність, складові та принципи формування Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 13926 27951
2015 Методичні засади перевірки маркетингових каналів на відповідність специфіці інноваційної продукції підприємства Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 4799 799
2006 Оптимізація вибору маркетингових каналів підприємств харчової промисловості Федорова, Ю.К.; Жидков, А.Б. Article 22724 10742
2015 Особливості вибору маркетингових каналів для інноваційно активних підприємств Syhyda, Liubov Oleksiivna; Сигида, Н.О. Article 5135 552
2016 Особливості врахування логістичного потенціалу регіону у процесі розроблення системи розподілу на підприємстві Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 14165 3562
2015 Оціннювання маркетингових каналів промислового підприємства: методичний аспект Syhyda, Liubov Oleksiivna; Saher, Liudmyla Yuriivna Article 21053 44409
2015 Практичні аспекти оцінки маркетингових каналів підприємств машинобудування Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 7246 610
2006 Підходи до формування маркетингових каналів у структурі розподілу Bilovodska, Olena Anatoliivna; Symonenko, Mariia Yuriivna Conference Papers 75868 6146
2013 Система показників оцінки результативності взаємодії підприємств у маркетингових каналах Доброскок, Ю.Б. Article 4396 526
2012 Стимулювання учасників маркетингових каналів просування інновацій як спосіб підвищення ефективності управління ними Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article 12910814 6595935
2013 Теоретичні та методичні засади управління маркетинговою політикою розподілу на промислових підприємствах Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 106021 2698
2015 Фактори впливу на процес вибору маркетингових каналів інноваційної продукції Syhyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 16057 3299
2013 Формирование теоретико-методического подхода к оценке состояния маркетинговых каналов распределения на промышленных предприятиях Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 7213216 1514948