Browsing by Keywords рекламний текст


Showing results 1 to 20 of 51
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2015 Characteristics of the parts of speech in the cosmetics magazine advertisements for women Prokopenko, Antonina Vadymivna; Reva, Nataliia Serhiivna; Shumenko, Olha Anatoliivna Article 239 195
2015 Expressiveness of Blurbs: Syntactic Level Kobiakova, Iryna Karpivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers 2365 2055
2017 Gender Marked Words in Advertising Texts: The Equivalence of Translation Chulanova, Halyna Valeriivna; Shevchenko, S.V. Article 345 328
2012 Linguistic and Extralinguistic Aspects of Advertising Texts Preception and Comprehension Sokolova, I.V. Article 144 162
2015 Morphological representation of an implicative component in advertising (on English ad copy basis) Yemelianova, Olena Valerianivna; Shcherbak, E.Yu. Article 175 206
2018 Synästhetische Erscheinungsformen in Werbetexten Yehorova, Olesia Ivanivna Conference Papers 60 58
2019 Use of language games in advertising texts as a creative approach in advertising management Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Тєлєтова, Світлана Григорівна; Телетова, Светлана Григорьевна; Teletova, Svetlana Grigorievna Article 198 188
2009 Английские заимствования в немецких рекламных текстах Rudenko, Nataliia Volodymyrivna; Сытник, А. Conference Papers 1432 1400
2013 Архітектонічні особливості рекламного тексту глянцевих журналів на матеріалі англомовного дискурсу Чепурна, В.В. Conference Papers 799 880
2018 Вербальні та невербальні складові сучасної німецькомовної реклами Ємець, І.В. Conference Papers 107 89
2003 Вмотивованість сприйняття рекламних текстів та мовні засоби її створення Соколова, І.В. Article 242 307
2015 Гендерно марковані одиниці у рекламних текстах Шевченко, Cвітлана Володимирівна; Шевченко, Светлана Владимировна; Shevchenko, Svitlana Volodymyrivna Article 480 662
2019 Дизайн німецькомовних рекламних текстів Otroshchenko, Larysa Stepanivna Conference Papers 178 152
2003 Засоби реалізації модальності в рекламних текстах Соколова, І.В. Article 1840 1959
2007 Конотація квазітерміна в рекламному тексті: співвідношення індивідуального та колективного Михайлович-Гетто, О.П. Article 1365 1546
2012 Креолізовані рекламні тексти та їх функціональні особливості Моісеєнко, М.В. Conference Papers 3966 3852
2016 Лексико-семантичні особливості креолізованого тексту (на матеріалі реклами автомобілей) Липівець, В.В.; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers 139 165
2018 Лексико-семантичні особливості друкованих рекламних текстів Chulanova, Halyna Valeriivna; Полежай, А.І. Article 264 245
2010 Лексико-семантичні параметризації рекламних текстів Габрелян, В.В. Conference Papers 961 1012
2012 Лексичне наповнення журнальної реклами косметичних засобів (на матеріалі англомовного медіадискурсу) Reva, Nataliia Serhiivna Article 2727 2797